به گزارش خوزپرس از اندیمشک، شهردار اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود ضمن تبریک این روز اظهار کرد: علی رغم مشکلات متعدد مالی برای شهرداری اندیمشک و نبود منابع مالی پایدار تا کنون خدمات خوبی در حوزه خدمات شهری برای شهروندان طراحی و اجرا شده است.

محمدرضا پاپی گفت: در فاز اول بهسازی و روکش آسفالت در سطح معابر اندیمشک بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع روکش آسفالت در مناطقی چون کوی رسالت، کوی ولایت، فاز ۳ کوی نیرو و کوی آزادی به اجرا رسیده.

وی با بیان اینکه تمام آسفالت مورد نیاز طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک در کارخانه آسفالت شهرداری این شهرستان، تولید و توسط اکیپ‌های شهرداری به مرحله اجرا رسیده‌اند افزود: فاز دوم اجرای روکش آسفالت در سطح معابر شهری اندیمشک در مساحت ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت از امروز آغاز شد.

پاپی بیان کرد: در گام دوم مابقی معابر کوی ولایت به طور کامل آسفالت شده و در دیگر مناطق و خیابان‌های اصلی اندیمشک از جمله خیابان انقلاب، کرامت و سایر خیابان‌ها روکش آسفالت مناسب اجرا می‌شود که این طرح آغاز شده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به آبیاری به روش قطره‌ای در ۹ کیلومتر بلوار در سطح شهرستان گفت: با سیستم مکانیزه آبیاری توانستیم هزینه آبیاری و هدر رفت آب را به پایین‌ترین مقدار ممکنه برسانیم.

همچنین سخنگوی شورای شهر اندیمشک نیز خواستار به تعویق افتادن فضای تبلیغاتی و انتخاباتی شد و تصریح کرد: اعضای شواری شهر و اصحاب رسانه باید قدر زمان را بدانیم و از رفتن فضای عمومی جامعه به سمت تبلیغات انتخابات پیش روی خودداری نماییم.

کرامت میری در ادامه با بیان اینکه امروز با تلاش‌های انجام شده توانستیم در شرایطی که دولت در دوران تحریم بود ۲۰ میلیارد بودجه را برای شهرداری محقق سازیم و برای سال جاری ۲۵ میلیارد بودجه را پیش بینی شده بیان کرد: بارها گفته‌ام که در شرایط امروزی با همین سطح تورم و شرایط فعلی اگر بودجه شهرداری به ۴۰۰ میلیارد برسد شهرداری اندیمشک به وضعیت مطلوب خواهد رسید.

وی گفت: در سال جاری حتی ۱ ریال هم بودجه عمرانی از طریق دولت به شهرداری داده نشده.

میری بیان کرد: در شهرداری اندیمشک حسابرسی شفاف است و همه معاملات از طریق مزایده و مناقصه است و صد در صد قواعد رعایت شده.

عضو شورای شهر اندیمشک گفت: در سال اول شورای چهارم بودجه شهرداری اندیمشک ۱۲ میلیارد بود که امروز با سیاست‌های انجام شده به رقم ۲۵ میلیارد رسیده و بدهی ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری به کمتر از ۳۰ میلیارد رسیده.