فرمانده انتظامی استان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه گفت: هموطنان از هم اکنون به فکر تهیه گذرنامه و مدارک قانونی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باشند.

به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرادر حیدر عباس زاده به همراه معاونان و روسای پلیس های تخصصی و با حضور در پایانه مرزی شلمچه از نزدیک از وضعیت آمادگی این پایانه برای مراسم بزرگ اربعین حسینی بازدید کرد.

سردار عباس زاده در حاشیه این بازدید در جلسه ستاد اربعین حسینی با تاکید بر آمادگی کامل استان خوزستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد:

تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از قبیل امکانات و نیروهای انتظامی استان و همچنین نیروهای کمکی استان های همجوار فراهم شده اند تا در این ماموریت معنوی شرکت کنند.

وی در ادامه به کسانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات دارند، توصیه کرد: افراد فاقد مدارک و مجوز قانونی به هیچ وجه اجازه خروج از مرز را ندارند.

سردار عباس زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و همچنین دستگاه های مرتبط آماده خدمت رسانی و تامین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی را در ۲ مرز شلمچه و چزابه دارد.