استاندار خوزستان گفت: پرورش کودکان و نوجوانان باید متناسب با شرایط روز جامعه باشد و ذهن آنها به صورت چند بعدی آموزش داده شود تا منجر به آگاهی بیشتر جامعه به حقوق فردی و اجتماعی شود و جامعه به سوی توسعه متوازن حرکت کند.

به گزارش خوزپرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی صبح امروز دوشنبه ششم شهریور ماه در آیین بهره‌برداری از دومین و سومین کتابخانه سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: پرورش کودکان و نوجوانان باید متناسب با شرایط روز جامعه باشد و ذهن آنها به صورت چند بعدی آموزش داده شود تا منجر به آگاهی بیشتر جامعه به حقوق فردی و اجتماعی شود و جامعه به سوی توسعه متوازن حرکت کند.

استاندار خوزستان یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه نقش موثری دارد و از این نظر حمایت از این بخش را وظیفه خود می دانیم.

شریعتی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله عدالت در سه حوزه آموزشی، سلامت و مهارت افزایی تاکید کرد: گستره فعالیت های کانون از جمله کارهایی مثل کتابخانه های سیار باید در کل استان بویژه در سطح حاشیه شهرها و روستاها توزیع شود تا به سمت عدالت در این زمینه گام برداریم و شرایط دسترسی آحاد جامعه به امکانات را تسهیل نماییم.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در مدت اخیر تلاش های خوب و موثری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده و آن را به مرکزی فعال، پویا و موثر در سطح استان تبدیل نموده است و از تلاش های دست اندرکاران این مرکز صمیمانه تشکر میکنم.