استاندار خوزستان در جشنواره شهید رجایی: ارزیابی عملکرد دستگاه ها باید در طول سال جریان داشته باشد.
به گزارش خوزپرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ،دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا با ترازوی انصاف عملکرد دستگاه ها را بررسی و از برگزیدگان تقدیر کنیم، گفت: اعتقاد دارم که این ارزیابی ها باید مستمر باشد.

وی با بیان اینکه بررسی عملکرد سازمان ها نباید تنها سالی یکبار و به صورت کلیشه ای باشد، ادامه داد: باید بررسی کنیم که عملکرد دستگاه های اجرای چقدر رضایتمندی مردم را جلب و بروکراسی های اداری را تسهیل کرده اند.

شریعتی با تأکید بر اینکه باید مسائل را عمیق تر مدنظر قرار دهیم تا دستگاه های ذیربط رضایتمندی مردم را بیشتر از قبل به دست بیاورد، گفت: مدیران دستگاه های دولتی نباید از هیچ کوششی در زمینه افزایش جلب رضایت عمومی فروگذار کنند.

وی با طرح این مطلب که باید فکر نو و ساختاری جدید و بروز بر دستگاه های اجرایی حاکم شود و با کارکردی علمی و کارشناسانه عمل کنیمف خاطر نشان کرد: همچنین اقدامات منجر به خدمت رسانی به مردم را با صحیح ترین و سالم ترین روش ممکن به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم که در حوزه های خدمات، تولید و عمران فرآیندها به نحوی تعریف و یا حتی مورد تجدیدنظر قرار بگیرد که کیفیت کار را افزایش و باعث رشد جلب رضایت مشتری شود.

استاندار خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود، گفت:قطعی برق باعث ایجاد چالش در خدمات رسانی های مختلف می شود؛ هرچند بخشی از مشکلات حل شده ولی باز هم مشکلاتی را در زیرساخت های صنعت برق استان داریم.