به مناسبت هفته دولت چند پروژه در بخش های سلامت، خدماتی و صنعتی در شهرستان شوشتر شامل یک مرکز خدمات جامع بهداشتی و درمانی در روستای درب خزینه (از توابع شوشتر) ، مرکز MRI و کلینیک سیار دندانپزشکی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ، بلوک های زایمانی بیمارستان الهادی ، کارخانه صنایع غذایی جنوب و طرح گازرسانی به روستاهای شعیبیه شهرستان شوشتر با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش خوزپرس، پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان امروز شنبه چهارم شهریورماه به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار خوزستان و تعدادی از مسئولان چند پروژه در بخش های سلامت، خدماتی و صنعتی در شهرستان شوشتر به بهره برداری رسید.

در ابتدای برنامه های امروز افتتاح پروژه های هفته دولت، مرکز خدمات جامع بهداشتی و درمانی روستای درب خزینه از توابع شهرستان شوشتر توسط دکتر غلامرضا شریعتی افتتاح شد.

این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان ساخته شده است و این روستا را با جمعیت پنج هزار و ۲۴۰ نفر تحت پوشش قرار می دهد.

خدمات درمانی و بهداشتی در این مرکز توسط دو تیم سلامت به مردم ارائه خواهد داد؛ همچنین تعداد ۹ خانه بهداشت تحت پوشش این مرکز فعالیت خواهند کرد.

عملیات اجرایی احداث این پروژه در شهریور ماه سال گذشته آغاز و در مدت یک سال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت ساختمان MRI و کلینیک دندانپزشکی سیار بیمارستان خاتم الانبیا (ص) و بلوک های زایمانی بیمارستان الهادی با سیزده اتاق LDRبا حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

در ادامه سفر امروز شریعتی به شهرستان شوشتر کارخانه صنایع غذایی جنوب شوشتر افتتاح شد.

در پایان برنامه های امروز بازدید استاندار خوزستان از شهرستان شوشتر طرح گازرسانی به روستاهای بخش شعیبیه از توابع شوشتر به بهره برداری رسید.

در طرح گازرسانی به روستاهای شوشتر مقدار شبکه گذاری انجام شده ۷۵ هزار متر است و تعداد هزار و صد و پنجاه خانوار با هزار انشعاب گاز از نعمت گاز برخوردار شدند.

برای این پروژه مبلغ ۹ میلیارد تومان هزینه شده است.