به گزارشخوزپرس از شوشتر، عبدالحسین رحیمی پیش از ظهر امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که در بحث گزارش عملکرد و اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات شهرستان به ویژه بخش میان آب نقش موثری داشتند اظهار کرد: خبرنگاران صدای رسای مردم هستند زیرا که ما مسؤولان شاید نتوانیم با تمام اقشار مردم در ارتباط باشیم اما آنها در بین مردم حضور دارند و از نزدیک مسائل مختلف و کاستی‌ها را لمس و آنها را برای رفع مشکلات به گوش ما مسؤولان می‌رسانند.

وی افزود: من معتقدم مسؤولان باید پاسخگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه باشند زیرا که پاسخگویی به آنها پاسخگویی به مردم است.

بخشدار میان آب شوشتر با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند گفت: همان‌گونه که خبرنگاران صدای رسای مردم هستند بالعکس آن هم وجود دارد آنها با انعکاس عملکرد مسؤولان و دولت به مردم می‌فهمانند که خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی چه تلاش‌هایی را برای حل مشکلات و مسائل مردم انجام می‌دهند.

*آسفالت و بهسازی معابر

وی در ادامه پیرامون آسفالت و بهسازی معابر بخش میان آب افزود: با بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی هماهنگ کردیم و سعی کردیم ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی را در بحث بهسازی و آسفالت با استفاده از قیر یارانه‌ای که بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده عملیات آسفالت و بهسازی را انجام دهیم.

رحیمی از اجرای عملیات آسفالت و بهسازی به مقدار حدود ۳۰ هزار متر مربع در روستاهای بخش میان آب خبر داد و اذعان داشت: در سال‌جاری ۴ روستا را از محل اعتبارات دهیاری‌ها بهسازی و آسفالت کردیم که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در حال پیگیری هستیم که در سال‌جاری برای آسفالت ۱۰ الی ۱۵ روستا سهمیه قیر یارانه‌ای تهیه کنیم.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر در ۱۲ روستا عملیات جوی و جدول وجود دارد یعنی حدود ۱۰ کیلومتر عملیات جوی و جدول داریم، که در تعدادی از آنها این پروژه به اتمام رسیده و در تعدادی دیگر در حال انجام است.

*تا پایان سال جاری تمام روستاهای بخش میان آب از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

بخشدار میان آب در رابطه با گاز‌رسانی این بخش بیان داشت: قرار است حدود ۸۴ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شود که در حال حاضر ۸۲ کیلومتر با ۳۵۰۰ انشعاب برای ۱۹ روستا در حال انجام است که با اتمام این پروژه تا پایان سال جاری تمام روستاهای بخش میان آب از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

*کلنگ زنی ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو ولتی مستقل میان آب

وی با اشاره به اینکه این بخش دارای ۵۱ روستا است و با قطعی‌های مکرر برق روبرو می‌شود یادآور شد: تاکنون بخشی از برق میان آب، از شوشتر و بخشی دیگر از شعیبیه تامین می‌شد اما در هفته گذشته کلنگ ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو ولتی مستقل بخش میان آب زده شد که با احداث و بهره‌برداری این پست از بار ایستگاه‌های برق شوشتر، شعیبیه و میان آب کاسته و دیگر شاهد قطع برق در این بخش نخواهیم بود.

رحیمی در پایان ضمن تشکر از فرماندار، نماینده مردم شوشتر و گتوند، استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خاطر نشان کرد: به منظور بهبود خدمات‌رسانی به اهالی منطقه میان آب، دفتر اتفاقات برق به صورت مستقل در این بخش به زودی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/