حمید رضا جهازی مدیریت منطقه جنوب غرب کشور تعاونی اعتبار وحدت در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز از بازگشایی این موسسه در روز شنبه خبر داد.

حمید رضا جهازی گفت: پس از تعیین تکلیف این مجموعه توسط بانک مرکزی و واگذاری دارایی ها و بدهی ها به موسسه اعتباری ملل، شعب منطقه در خوزستان و بوشهر از روز شنبه بازگشایی خواهند شد.

جهازی در ادامه سخنان خود گفت: طی یک اطلاعیه کلیه پرسنل را مجددا فراخوانی کرده و در روز شنبه کلیه شعب به روال گذشته آغاز به کار خواهند کرد.

جهازی خطاب به مشتریان این مجموعه گفت: بی شک تا انجام کامل بازرسی توسط مجموعه ملل و دستور بانک مرکزی مبنی بر بازپرداخت پول امکان ارائه خدمات وجود ندارد لذا حسب اطلاعیه موسسه اعتباری ملل از همه مردم خواهش می کنیم تا حد امکان به شعب تعاونی اعتبار وحدت و همچنین موسسه اعتباری ملل مراجعه ننمایند و منتظر صدور اطلاعیه های بعدی باشند.

وی در ادامه افزود: چنانچه سوال یا ابهام خاصی برای مشتریان گرامی وجود دارد طی روزهای آینده به شعب مراجعه کنند چرا که حضور یکباره مشتریان عزیز به شعب کیفیت پاسخگویی پرسنل ما به شبهات را کاهش می دهد و دغدغه ما پاسخگویی مناسب و در خور شان مشتریان عزیز است. لذا خواهشمندم از مراجعه به شعب خودداری کرده تا روال عادی خدمت رسانی برقرار گردد.