به گزارش خوزپرس از اهواز،  عملیات اجرایی احداث ۳ ایستگاه برق در شوشتر و گتوند صبح امروز پنجشنبه نوزدهم مرداد ماه با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان های شوشتر و گتوند، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

دکتر غلامرضا شریعتی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز ساخت سه پست برق شامل یک پست در منطقه میان آب شوشتر و دو پست برق هم برای گتوند و عقیلی که دو پست موقت شبکه بودند شروع شد.

استاندار خوزستان افزود: تاکید داریم پست های موقت را به حداقل برسانیم؛ متاسفانه از لحاظ تعداد پست موقت در کشور اول هستیم اما با تشریک مساعی و همراهی و همدلی میان مسئولان امیدواریم این وضعیت را اصلاح و حل نماییم.

شریعتی تصریح کرد: امروز عملیات اجرایی تبدیل دو پست موقت از تعداد ۷۵ پست موقت در استان به پست دائم در دست اجرا قرار گرفت و امیدواریم بقیه پست های موقت را هم در اسرع وقت به پست دائم ارتقا دهیم تا وضعیت برق استان از حالت ناپایدار و شکننده خارج شود و مسئولین استانی در سال های پیش رو بتوانند با آرامش خاطر و بدون نگرانی به هم استانی ها خدمات ارائه دهند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: انشاالله همه در کنار هم این کاستی و عقب ماندگی را جبران نماییم و مشکلات استان را یکی پس از دیگری به لطف الهی و کمک و همراهی مردم، همت دولت خدمتگذار و همکاری مسئولین و با محوریت توسعه استان حل نماییم و از ایجاد موانع توسعه استان پیشگیری کنیم.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: از ائمه محترم جمعه، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مسئولان استان که در این تابستان که افزایش کم سابقه دما موجب نگرانی شده بود و با همکاری و هماهنگی توانستیم شبکه برق استان را در وضعیت نسبتا پایداری حفظ نماییم تقدیر و تشکر میکنم.