به گزارش خوزپرس از اهواز، دوره های آموزش خبرنویسی پیشرفته و سواد رسانه ای مختص اصحاب رسانه با حضور مدیران مسئول، سردبیران روزنامه های محلی، سرپرستی روزنامه های سراسری ،سردبیران پایگاه های خبری و خبرگزاری ها و خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان برگزار شد.
این برنامه که اولین برنامه از سلسله برنامه های سه گانه خانه مطبوعات استان خوزستان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار بود، با استقبال چشمگیر اهالی رسانه و علاقمندان به مباحث تخصصی رسانه رو به رو شد.

 این دوره های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری در زمینه روزنامه نگاری و دانشکده خبر اهواز برگزار شد.
مدرس کارگاه آموزشی خبرنویسی پیشرفته و تیترنویسی، استاد احمد توکلی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و از متخصصین در زمینه روزنامه نگاری بود و کارگاه سواد رسانه ای نیز توسط دکتر کیوان لطفی ،استاد دانشکده خبر اهواز برگزار شد.
در بخش دوم کارگاه آموزش خبرنویسی پیشرفته و تیتر نویسی نیز جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با مدرس دوره استاد توکلی برگزار شد و ایشان با فراق بال به سوالات مختلف حاضرین پاسخ داد.
خانه مطبوعات استان خوزستان این دوره های آموزشی را با هدف ارتقا سطح سواد رسانه ای و بهره گیری از دانش های مرتبط با مباحث روز جامعه رسانه ای در برنامه کاری خود قرار داده است.