مهراب فلسفی زاده در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت:شهرداری شوشتر فراتر از وظایف قانونی خود برنامه‌ای برای ساماندهی و منظرسازی ورودی‌های شوشتر در دستور کار خود قرار داده است

وی افزود: ورودی‌های هر شهری نمادی از توسعه و عمرانان شهر محسوبمی‌شود که ذهنیت و قضاوت در خصوص یک شهر  از نگاه بیننده به ورودی‌های شهر نشأت می‌گیرد.

شهردار شوشتر بیان کرد: شوشتر از جایگاه ویژه تاریخی، مذهبی و گردشگری برخوردار است و ضرورت‌های توجه به ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های این شهرستان بسیار مهم و قابل توجه است.
*ساماندهی ورودی شوشتر از سمت گتوند به طرف دانشگاه آزاد شوشتر
فلسفلی با اشاره به ساماندهی ورودی گتوند از سمت دانشگاه آزاد اظهار داشت: ورودی از سمت گتوند به دانشگاه آزاد با طول پروژه ۷۰۰ متر و عرض ۴۵ متر آغاز شده است، که در این پروژه باندهای رفت و برگشت و آیلند میانی، پیاده روهای حاشیه، احداث میدان در نقطه ورودی شهر در دستور کار است.

وی افزود: به دلیل طولانی شدن روند توافقات مبنی بر عقب نشینی فنس ارتش کمتر از عرض پیش بینی شده اجرا می‌شود.

شهردار شوشتر تصریح کرد: تا پایان ماه جاری عملیات عملیات جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، نصب علائم و روشنایی آن تکمیل و به اتمام می‌رسد.

به گزارش خوزپرس از شوشتر، استاندار خوزستان در سفر خود به شهرستان شوشتر از این ورودی دیدن کرده بود که مقرر شد ارتش فنس خود را عقب نشینی کند تا ورودی به صورتکامل انجام شود که این امر محقق نشد و این پروژه در این سطح توسط شهرداری شوشتر در حال انجام است.

*ساماندهی ورودی جاده عقیلی به سمت شوشتر

شهردار شوشتر به ساماندهی ورودی جاده عقیلی اشاره کرد و گفت: ورودی از سمت عقیلی به شوشتر با طول پروژه ۴۰۰ متر آغاز شده است، که در این پروژه جدول گذاری، و آیلندمیانی، پیاده روهای حاشیه، احداث میدان در نقطه ورودی شهر در دستور کار است.

شهردار شوشتر با اشاره به همکاری مدیر اداره برق شوشتر تصریح کرد: از تلاش‌ها وپیگیری‌های جناب آقای مهندس پور عابد مدیر اداره برق شوشتر برای همکاری و روشناییورودی‌های شوشتر تشکر و قدردانی می‌کنم و عملیات روشنایی ورودی‌های شوشتر اجراییمی‌شود.

*ساماندهی ورودی شوشتر از سمت جاده مسجد سلیمان در سه بخش انجام می‌شود

شهردار شوشتر به ساماندهی پروژه ورودی مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: ساماندهی و بهسازی پارک شهید تقوی، عملیات پیاده روسازی حاشیه و مقابل پارک شهید تقوی و احداث پل ما بین منازل تعاونی کارون ۴ و فاضلاب آن توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود: نصب و احداث گلدان‌های ورودی مسجد سلیمان به اتمام رسیده است و به زودیبا نمایی زیبا در ورودی شوشتر روبرو خواهیم شد.

فلسفی بیان کرد: عملیات سنگین خاک برداری و تخریب سخره‌های مجاور برای تعریض ورودی مسجد سلیمان به شوشتر در حال اجرا است.

وی با اشاره به طول پروژه گفت: طول پروژه ساماندهی ورودی مسجد سلیمان ۲/۱ کیلومتر است، عرض ورودی مسجد سلیمان از ۲۴ متر به ۴۵ متر افزایش یافته است و گاردهای فلزیجمع آوری وی شود و جای آن جدول گذاری و اجرای بلوار انجام می‌شود

شهردار شوشتر تصریح کرد: اصلاح هندسی و احداث میدان در محل تقاطع بلوار ورودی با کمربندی مسجد سلیمان که نقش عمده‌ای در کاهش و یا حذف تردد و ترافیک وسایل نقلیه سنگین به سمت جاده اهواز-دزفول در دستور کار است.

وی با اشاره به نصب تابلوهای یادمان شهدا در ورودی شهر عنوان کرد: نصب تابلوهای یادمان شهدا در ورودی مسجد سلیمان نیز در دستور کار است

شهردار شوشتر در پایان با اشاره به تصمیم شورای نام گذاری در ورودی‌هایشوشتر و نصب المان در این میادین خاطر نشان کرد: شورای نام گذاری و شورای شهر شوشتر بعد از نام‌گذاری ورودی‌های مسجد سلیمان، عقیلی و گتوند المان‌های مناسبی توسط شهرداری ساخته و در میادین‌های ورودی نصب می‌کند.

به گزارش خوزپرس از اهواز، در مقطعی که پروژه‌ها ی عمرانی و خدماتی در اغلبشهرها تعطیل شده است و شوراهای در حال تغییر و جا به جایی هستند وشهرداری‌ها در رکود به سر می برند شهرداری شوشتر طبق روال قبل فعال‌تر وپویاتر در خال ارائه خدمات رسانی به شهروندان می‌باشد.