به گزارش خوزپرس از اندیمشک، افشین حیدری امروز در نشست شورای اداری اندیمشک اظهار کرد: ۶ کیلومتر جاده تندرستی با هدف توسعه ورزش همگانی در مناطق محروم اندیمشک در راستای توزیع امکانات و استفاده قشر محروم جامعه در اندیمشک طراحی و در حال اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیت کثیر شرکت کننده در همایش پیاده روی و سایر همایش‌های ورزشی در شهرستان اندیمشک افزود: ورزش در شهرستان اندیمشک یک ارزش مهم بوده و دغدغه‌ای در ارتباط با استقبال شهروندان در زمینه همایش‌های ورزشی خوشبختانه وجود نداشته و همواره شهروندان اندیمشک از برنامه‌های ورزشی استقبال می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به اینکه ۴ نفر از ۸ ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی اندیمشکی هستند گفت: استعداد جوانان اندیمشکی در زمینه ورزش مثال زدنی بوده و هر گونه هزینه در امر ورزش در شهرستان اندیمشک در کوتاه مدت جواب خواهد داد.

وی با اشاره بیان اینکه از هر ۵ ورزشکار مدال‌آور ۲ ورزشکار مدال‌آور از ورزشکاران شهرستان اندیمشک هستند تصریح کرد: جوانان شهرستان اندیمشک از با استعدادترین ورزشکاران استان هستند و توسعه زیربنایی ورزش در شهرستان اندیمشک قطعاً اثربخش است.

حیدری با اشاره به بلاتکلیفی پروژه ورزشی سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اندیمشک خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه مثبت معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در زمینه تکمیل این پروژه در ابتدای سال آینده شاهد تکمیل و بهره‌برداری از سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری اندیمشک باشیم.

وی در ادامه گفت: دهکده ورزشی اندیمشک در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در جهت توسعه خدمات در حوزه ورزش در شهرستان اندیمشک احداث خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در خاتمه ورزشکاران اندیمشک را از با استعدادترین ورزشکاران استان دانست و گفت: ورزشکاران اندیمشکی در استان خوزستان بسیار با استعداد هستند و با توجه به نگاه مثبت ایجاد شده در شهرستان مجموعه اداره ورزش و جوانان باید از این فرصت بدست استفاده کنند.