حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضا حسین‌ پور در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: کاروان زیارتی گلباران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به نیابت از شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ و انقلاب برای گلباران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در ساعت ۵ صبح امروز به مقصد شهر مقدس قم اندیمشک عازم شد.

وی هدف از برگزاری این آئین را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ناب اهل بیت دانست و افزود: هر ساله جمعی از خانواده شهدا، جوانان انقلابی، شهروندان مقیم اندیمشکی در استانهای همجوار جهت عرض ارادت به بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه در شب میلاد ایشان آمده و بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) را پس از اقامه نماز مغرب و عشا گلباران میکنند.

مسؤول کاروان زیارتی گلباران حرم حضرت معصومه(س) گفت: این آیین به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (ص) با هدف ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و تبیین سیره عملی و اعتقادی اهل بیت (ع) به میزبانی شهرستان قم برگزار خواهد شد.

وی اهدای گل، مداحی، قرائت آیات قرآن، برگزاری مراسم جشن و سرور، برپایی نماز جماعت، تلاوت ادعیه مذهبی  و برگزاری مراسم‌های ویژه زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (ص) از جمله مراسم‌های پیش بینی شده در این آیین معرفی و تصریح کرد: ویژه برنامه معنوی گلباران حرم مطهر حضرت معصومه (س)  در بخش اخبار صدا و سیمای مرکز قم و خوزستان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خوزپرس در اندیمشک، ساعاتی پیش کاروان گلباران حرم حضرت معصومه(س) از اندیمشک اعزام شد.