عبدالمجید میرزاپور در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز اظهار داشت: کشت و صنعت کارون شوشتر تا کنون بیش از ۱۲۰ هزار تن شکر سفید تولید کرده است.

وی افزود: امسال با توجه به برنامه‌های سند چشم انداز محقق شده در کشت و صنعت کارون توانستیم بیش از ۱۳۲ هزار تن شکر زرد تولید کنیم و این حاصل زحمات پرسنل زحمت کش این شرکت است.

مدیر عامل بزرگ‌ترین شرکت تولیدی شکر بیان کرد: پیش بینی ما در سال ۹۵ بیش از ۱۳۰ هزار تن شکر سفید بود اما به دلیل سرمای شدید در سال گذشته توانستیم بیش از۱۲۰ هزار تن شکر سفید تولید کنیم.

وی به سطح کشت مزارع نی شکر در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار تن نی شکر در مزارع ما کشت شده بود که برنامهریزی ما به صورت کاملاً مشخص در حال انجام است.

میرزاپور با اشاره به ظرفیت اسمی کارخانه کشت و صنعت کارون و رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده گفت: کشت و صنعت کارون شوشتر ظرفیت اسمی ۲۰هزار تنی (پذیرش ۲۰ هزار تن نی در یک روز) دارد  که از روزی که راه اندازی شده تا کنون زیر ۸ هزار تن ظرفیت اسمی آن بوده است که در سال جاری ما توانستیم با رکوردهای پیاپی این ظرفیت را به ۱۱هزار و ۳۰۰ تن برسانیم و این گام مهمی برای رسیدن به ظرفیت اسمی واقعی این شرکت است.

مدیر عامل کشت و صنعت کارون شوشتر خاطر نشان کرد: مهم‌ترین هدف ما دربرنامه‌های تدوین شده رسیدن به سند چشم انداز مجتمع عظیم کشت و صنعتکارون است و ما تلاش می‌کنیم تا با احیای کشت و صنعت کارون و رسیدن بهظرفیت اسمی این مجتمع عظیم، اقتصاد کشور و منطقه را متحول کنیم.

وی با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر اخراج پرسنل شرکت ماهی کارون و خوراکدام که به بخش خصوصی واگذار شده است تصریح کرد: سیاست‌های بانککشاورزی و دادن بخش‌هایی از شرکت کشت و صنعت کارون به بخش خصوصیفقط در راستای احیا و پیشرفت این بخش‌ها انجام شده است و برنامه‌های اینسرمایه گذاران ایجاد تحول، راه اندازی بخش‌های مختلف تولیدی و توسعه است و قطعاً با این نگاه هیچ کارمندی اخراج نمی‌شود.
انتهای پیام/