هدایت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس از اندیمشک اظهار داشت: بخش کشاورزی محور تحقق برنامه‌های اشتغال‌زایی و توسعه عمرانی در شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: اندیمشک در بخش‌های کشاورزی از پتانسیل بالایی برخوردار است که با اجرای طرح‌های بزرگ مرتبط با این حوزه می توان جوانان جویای کار را صاحب شغل کرد.

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به شهرک گلخانه‌ای افزود: یکی از بزرگ‌ترین پایانه صادرات محصولات کشاورزی در شهرستان اندیمشک احداث خواهد شد.

وی گفت: جهاد کشاورزی اولویت اصلی خود را حمایت از بخش کشاورزی و کارآفرینی می‌داند و از تمام افراد جامعه که توانایی انجام کار و به حرکت درآوردن چرخ توسعه در زمینه کشاورزی دارد برای توسعه این حوزه دعوت به همکاری و سرمایه‌گذاری می‌کند.

موسوی یکی از اولویت‌های مهم در اقتصاد مقاومتی را تولید دانست و بیان کرد: به اعتقاد ما در اداره جهاد کشاورزی تولید غذا و امنیت غذایی یکی از محورهای بسیار مهم در اقتصاد مقاومتی است.

وی دغدغه مهم امروز کشور را اشتغال جوانان دانست و افزود: سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدکنندگان در بخش کشاورزی ضامن ایجاد اشتغال پایدار در زمینه کشاورزی برای جوانان است.

موسوی با اشاره به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و نشانه‌گذاری در محصولاتی همچون دانه‌های روغنی که کشور در آن خودکفا نبوده خاطرنشان کرد: با هدف جلوگیری از خروج ارز و آزمایش کاشت محصولات جدید در اراضی کشاورزی اندیمشک برای اولین‌بار در شهرستان ۶۴ هکتار از اراضی کشاورزی به کشت گل آفتاب‌گردان اختصاص یافته است که گامی در جهت کاهش وابستگی به واردات این محصول مهم بوده است.

وی با اشاره به آمادگی اداره جهاد کشاورزی به جهت جذب سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران گفت: در شهرستان اندیمشک اداره جهاد کشاورزی با آغوش باز از کارآفرینان که طرح آنها کوچک‌ترین تحول اقتصادی، ایجاد اشتغال، بهره‌وری و رفع نیازهای امروز شهرستان، استان و کشور را به دنبال داشته باشد پذیرایی خواهد کرد و راه را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان هموار خواهد کرد.