به گزارش خوزپرس از اهواز، به موجب احکام صادره از کانون وکلای دادگستری استان خوزستان آقایان سید بهروز حسینی و غلامرضا قربانی از وکلای پیشکسوت شهرستان شوشتر به عضویت کمیسیون پارلمانی کانون وکلای دادگستری استان خوزستان منصوب شدند.

سید بهروز حسینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس در اهواز، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیسیون پارلمانی کانون وکلای دادگستری استان خوزستان ایجاد راه ارتباطی و تعامل بین کانون وکلا و مراکز تفنینی به ویژه مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: این ارتباط از لحاظ انعکاس نقطه نظرات وکلای دادگستری در مورد تدوین و اصلاح قوانین و مقررات در جهت تعامل و همفکری وکلای دادگستری و مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون پارلمانی کانون وکلای دادگستری استان خوزستان بیان کرد: کمیسیون پارلمانی وکلا در جریان طرح‌ها و لوایحی که در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود قرار می‌گیرد تا با تحلیل و کارشناسی و ارائه پیشنهادات نقاط قوت و ضعف قوانین مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی هیچ‌وقت مستغنی از نظریات کارشناسی وکلا نبوده و بحث‌های تخصصی نیازمند استفاده از کارشناسان در آن زمینه می‌باشد و به همین منظور کمیسیون پارلمانی کانون وکلای دادگستری نظریات کارشناسی خود را در این موارد به مجمع نمایندگان محترم استان اعلام می‌کنند.

حسینی با اشاره به راه اندازی مرکز پژوهش‌های مجلس در ارائه نظریات کارشناسان گفت: به همین منظور مرکز پژوهش‌های مجلس جهت ارائه نظریات کارشناسی و همکاری با نمایندگان ایجاد شده است تا چنین تعاملاتی با حقوقدانان تسهیل شود.
انتهای پیام/