به گزارش خوزپرس از اهواز، با گذشت بیش از یک هفته از تجمع مردم خوزستان درب استانداری خوزستان، مؤسسات توسعه (آرمان) در شهرهای مختلف برای پس گرفتن پول و سرمایه‌های خود که برای صیانت نزد موسسه‌ای گذاشته بودن که سال‌هاست در خوزستان مشغول فعالیت است در بلاکتلیفی به سر می‌برند و نمی‌دانند چه اتفاقی برای پول‌های آنها افتاده است.

در همان روزهای نخست شاهد پیگیری استاندار محترم خوزستان و برخی از نمایندگان محترم مجلس نیز بودیم و اخبارهای متعددی نیز درج شده است و در روزهای گذشته خبری از جلسه استاندار خوزستان با جناب آقای سیف رئیس بانک مرکزی منتشر شد که مردم را امیدوار و دلگرم کرد ولی تا الان هیچ نتیجه‌ای به مردم داده نشده است.

استاندار محترم خوزستان اگر این مؤسسات مجوز دارند پس دولت محترم باید از پول و سرمایه مردم حمایت کند اگر مجوز ندارند چگونه درکشور و در استان خوزستان مشغول فعالیت بودند و وظیفه شورای تأمین استان‌ها در این زمینه چیست؟ در حال حاضر دیگر مؤسسات فعال در استان خوزستان مجوز دارند یا خیر؟!
مردم خوزستان و سپرده گذاران می‌خواهند تکلیف خود را بدانندآیا پولی پرداخت می‌شود یا خیر؟ چه زمانی و به چه صورتی پرداخت می‌شود؟

البته هنوز مردم نمی‌دانند اسم این موسسه فردوسی، آرمان، وحدت است یا توسعه، اما جای سؤال دارد تغییر تابلوهای مکرر این موسسه چگونه بدون مجوز انجام می‌شد؟؟

اگر از پرداخت پول سپرده گذاران خبری نیست شفاف به مردم اعلام شود تا از وضعیت و مراجعات به موسسه‌ای که کارمندهای آن جواب می گویندنمی‌دانیم و اطلاع نداریم ” راحت شوند و تلکیف خود را بدانند.

این در حالی است از صبح امروز به دنبال درخواست مردم با مدیر عامل جنوب غرب کشور جناب آقای جهازی تماس‌های مکرری گرفته شده است اما تلفن ایشان در حالتی است که تماس برقرار نمی‌شود.
“استاندار محترم استان خوزستان در دولت تدبیر و امید مردم همیشه شاهد تلاش‌های شما در استان خوزستان هستند و الان منتظر پاسخ شما می‌باشند