به گزارش خوزپرس از اهواز، مدیرکل موسسه آرمان سابق (توسعه) حمید رضا جهازی صبح امروز طی تماس با خبرنگار ما گفت: طبق رایزنی های انجام شده توسط سهام داران با بانک محترم مرکزی، این مقامات مسئول قول مساعد همکاری و تسریع در حل موضوع، تا حصول نتیجه را دادند.
حمیدرضا جهازی گفت: بی شک تا زمانی که پول بلوکه شده در موسسه اعتباری توسعه با رایزنی سهامداران و مساعدت بانک مرکزی آزاد گردد و تعهدات مان به مشتریان را پرداخت کنیم، آرام نخواهیم گرفت و پیگیری های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.
وی افزود: طبق همکاری و صبر سپرده گذاران تعداد شعب فعال مان روز به روز در حال افزایش است. همچنین از سپرده گذاران محترم خواستارم که آرامش خود را حفظ کنند. زیرا سپرده آنان نزد موسسه محفوظ است که پس از طی مراحل قانونی آزاد می گردد.
جهازی در پایان سخنان خود گفت: بی شک همه تلاش و دغدغه ما احقاق حقوق مردم و مشتریان عزیز است. پیگیری های زیادی را از طریق استاندار خوزستان، فرماندار کلیه شهرهای استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای عالی هماهنگی بانک ها و موسسات استان خوزستان، معاونین امنیتی سیاسی و اقتصادی استاندار خوزستان، رئیس پلیس کلانشهر اهواز انجام داده ایم که جا دارد که از همه این مقامات و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کنم. همچنین از صبر و حوصله همه مشتریان به دلیل وقفه ای که در ارائه خدمات پیش آمده عذر خواهی می کنم . بی شک صبر مشتریان و پیگیری دائمی ما برای حصول نتیجه به ثمر خواهد نشست و تا اعلام نهایی رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و نوید آینده ای پربار را به همه مشتریان خواهیم داد.