به گزارش خوزپرس از اندیمشک، سیما جمشیدی عصر امروز در آئین افتتاح ۶ پروژه بهداشتی و درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری کوی جمهوری اسلامی اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت کوی جمهوری و کوی شهدا در سال ۸۹ کلنگ‌زنی شده‌اند که به مدت ۵ سال متوقف بوده‌اند با تلاش نماینده شهرستان امسال تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: مرکز دیگری که همزمان با این مرکز کلنگ‌زنی شده بود، مرکز خدمات جامع کوی شهدا است که آن هم پنج سال روند تکمیل آن متوقف شده بود که با در دهه فجر افتتاح شد و امروز نیز شاهد افتتاح پروژه خدمات جامع سلامت کوی جمهوری هستیم.

رئیس شبکه بهداشت اندیمشک گفت: دومین پروژه که امروز افتتاح خواهد شد، اولین و مجهزترین سردخانه‌های واکسن زنجیر سرد در استان است که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اتمام یافته و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: طرح توسعه بخش اورژانس از ۱۷ تخت به ۴۰ تخت کلنگ‌زنی شده با هدف توجه به نیازهای درمانی در حال اجرا است و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و متاسفانه قبل از عید در مقطعی به دلیل اینکه با دستور ریاست جمهوری اولویت تکمیل پروژه‌های با پیشرفت ۸۵ درصد بود متوقف شد که امروز روند عملیاتی آن با سرعت مطلوب در حال تکمیل است.

جمشیدی با اشاره به بازسازی اتاق‌های عمل بیمارستان امام علی اندیمشک بیان کرد: ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اندیمشک جانمایی شده و احداث خواهد شد.