مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان طی تماس تلفنی با محمد رشنونژاد مشکلات وی را پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، افشین حیدری در تماس تلفنی با محمد رشنونژاد ملی پوش جودو استان خوزستان که در حال حاضر امشب عازم رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا می شود اظهار کرد: زمانی که سکاندار اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان شده ام اولین اولویت اخلاق ورزشی، دوم توجه به حوزه جوانان و سوم توجه ویژه به قهرمانان استان را سرلوح کار خود قرار داده ام.

وی افزود: خرسندم که با ورزشکاری صحبت می کنم که کارنامه ورزشی آن پراز مدال ها و عناوین رنگارنگ است.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان ادامه داد: تمامی هزینه هایی که برای اعزام به این رقابتها کرده اید پرداخت می شود و همچنین پس از کسب عنوان پیروزی نیز بصورت ویژه از شما تقدیرخواهیم کرد.

حیدری تاکید کرد: در مراسم تقدیر از مدال آوران عرصه های جهانی، آسیا، بین المللی نیز باز هم مورد تشویق ما قرار خواهی گرفت.

همچنین اینجا جای سوال است که چرا رییس هیات جودو نباید وارد این جریان شود که مدیرکل ورزش و جوانان اقدام کند؟ و اینکه این موضوع از دید پنهان نخواهد ماند که رئیس هیاتی بهترین ورزشکاران خود را مورد کم لطفی و بی مهری قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین محمد رشنونژاد در وزن۶۰ کیلوگرم نیز در رقابت های قهرمانی آسیا در هنگ کنگ با حریفان خود به میدان می رود.