به گزارش خوزپرس از اهواز، سید محمد سادات ابراهیمی در جمع معاونین استانی، و روسای ستادهای شهرستانی ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان، اظهار داشت: از همه اعضای ستاد، معاونین، روسای ستاد شهرستانی، اعضای ستاد مرکزی، تقدیر و تشکر کرد و نقش راه اندازی ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در زمانی کوتاه را بسیار مهم و اثر گذار در انتخابات اخیر عنوان نمود.

وی افزود: ارزش خلق این حماسه بسیار زیاد است، این انتخابات ثابت کرد علی رغم وجود مشکلات فراوان، مردم شریف ایران پای این انقلاب ایستاده‌اند و این بسیار مهم است زیرا امنیت و سلامت کشور را حضور حماسی مردم در انتخابات تعیین می‌کند.

رییس ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان بیان کرد: حضور بیش از ۴٠ میلیون نفر در انتخابات پیام اقتدار، امنیت و مقبولیت نظام را به دنیا مخابره کرده است  و دشمنان این نظام اقرار کردند انتخابات ایران یک انتخابات پرشوری بوده و کشورهای دوست نیز از آن استقبال کردند و تمجید نمودند و همه ما باید قدردان حضور پرشور مردم عزیز و ولایت مدار ایران باشیم.

وی عنوان کرد: بد اخلاقی‌های زیادی در انتخابات صورت گرفت اما مهم‌ترین شعار گفتمان اعتدالی آقای دکتر روحانی را مردم به خوبی متوجه شدند و با حضورشان ثابت کردند خواهان گفتمان اعتدالی هستند.

رییس ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان تصریح کرد: مردم استان خوزستان با وجود مشکلات زیاد و پدیده ریز گرد ها اما استقبال باشکوهی از دکتر روحانی نمودند. گرچه مردم و جوانان خوش ذوق مطالبات خود را با قوت و صدای بلند و در عین حال بالطافت و ظرافت مطرح کردند ازجمله با شعار “ما هوا نداریم اما هوا تو داریم” ضمن ابراز وفاداری به دکتر روحانی خواهان توجه جدی به استان شدند و رییس جمهور قول دادند اولویت دولت خواهد بود.

سادات ابراهیمی به رأی اول مردم خوزستان اشاره کرد و گفت: رأی اول خوزستان به دکتر روحانی، قدرت چانه زنی مسئولان خوزستان و مرکزنشین را برای پیگیری مشکلات بالابرده است و این بسیار مهم و قابل توجه است.

وی عنوان کرد: به این انتخابات یک انتخابات خاص و ویژه‌ای بوده است و ما فراموش نمی‌کنیم وعده و عید های رنگارنگی داده شد اما مردم شریف با حضور گستره ثابت کردند فریب وعده‌های غیر کارشناسی را نخواهند خورد و خواهان تداوم دولت تدبیر و امید شدند.

رییس ستاد اصولگرایان معتدل حامی دکتر روحانی در خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: ازرهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین تمامی کاندید ها، جریانات و احزاب سیاسی که موجب حضور پرشور در انتخابات شدند تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/