کوورش مودت فرماندار هندیجاندر گفت و گو با خوزپرس اظهار داشت: بمنظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا تعامل هیئت های اجرایی و نظارت و دیگر عوامل آمادگی کامل و بی طرفی ناظرین بر صندوق ها در چهارچوب قانون و پاسداری و سیانت از شعبه های اخذ رای نظارت و حسن انتخابات خبر داد و افزود: که در این زمینه ها آموزشهای لازم داده شده است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در هندیجان افزود: ۷۰۰ نفر رای اولی در هندیجان برای بار اول پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.
مودت با اشاره به اینکه ۷۰۰ نفر از جوانان هندیجانی می توانند امسال با  انتخاب کاندید های خود در انتخابات حضور یافته و رای خود را در صندوق انداخته بیان کرد: تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات در هندیجان فراهم شده و از شهروندان و روستائیان خواست که با حضور خود پای صندوق های رای به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و مشت محکمی به دشمنان نظام را به دشمنان ایران و اسلام بزنند.
وی در پایان تصریح کرد: در بخش مرکزی و شهر زهره و بخش چم خلف عیسی تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا برای برگزاری یک انتخاب سرنوشت ساز مهیا شده است.