به گزارشخوزپرس: دکتر مهوش زری میدانی کاندیدای پنجمین دوره ی شورای شهر اهواز گفت: دوره پنجم شورا دوره ای است که باید افراد متخصص و متعهد پا به عرصه بگذارند.
مهوش زری میدانی با ابراز گلایه از این که رد صلاحیت من و تایید دیر هنگام باعث شد از برنامه ها و تبلیغات عقب بمانم گفت: یکی از برنامه های من توجه ویژه به توانمندسازی بانوان در زمینه های مختلف و حمایت از حضور پررنگ آن ها در امورات فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و توسعه ngo های بانوان است. من معتقدم که از پتانسیل و نیروی فعال و بالقوه زنان در سطوح تصمیم گیری و مدیریتی استان استفاده نمی‌شود.
استفاده از زنان در مناصب شهری به عنوان شهردار یکی از برنامه های من می باشد.در حق زنان ما اجحاف شده و باید به آنها توجه بیشتری شود.
زری میدانی گفت: توجه و تاکید ویژه بر رسیدگی به وضعیت ورودی های شهر به عنوان ویترین های تمام نمای و تاکید بر تحقق و پیاده سازی مولفه مهم مبلمان شهری و نیز پیگیری در راستای جذب اعتبارات غیر دولتی جهت پیشبرد پروژه های شهری از دیگر برنامه های من است.
وی گفت: در صورت ورود به شورا تلاش خواهم کرد تا با ایجاد کمیته های تخصصی از افراد مجرب و جوانان تحصیل کرده در امور جوانان، ورزشی، فنی، فرهنگی، بهداشتی و حقوقی استفاده کنم. همچنین نهادینه سازی طرح تکریم ارباب رجوع با پاسخگویی به موقع و دفاع از حقوق شهروندان هنگام مراجعه به شهرداری و شورای شهر. را در نظر دارم.
کاندیدای پنجمین دوره ی شورای شهر اهواز تاکید بر به کارگیری مهندسین و کاردان های عمران و معماری در امور عمرانی شهر را عنوان کرد و افزود: توجه به عمران مناطق قدیمی شهر و حاشیه شهر و مناطق تازه ملحق شده به شهر را در لیست برنامه های خود خواهم داشت.
حمایت همه جانبه از نخبگان و فرهیختگان شهر و استفاده از ایده های آنها در مدیریت شهری / تشکیل جلسات منظم با فرهیختگان، اساتید، دانشجویان، عقلا، علما و عموم مردم جهت بررسی معضلات شهری و استفاده از نظرات آنها / تلاش و پیگیری مجدانه در راستای حل مشکلات بازاریان و اصناف و ساماندهی دستفروشان / حمایت از توسعه ورزش همگانی / حمایت از قهرمانان ملی و استانی جهت موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی / تلاش در راستای احداث و گسترش پارکینگ ها / تلاش جهت بهسازی و نوسازی بافت قدیمی و فرسوده شهر با ارائه تسهیلات بانکی ارزان / حمایت از هنرمندان و زمینه سازی و تاکید بر اصل ثبات مدیریت کارآمد و ایجاد هماهنگی. منطقی میان مدیران دستگاه های اجرایی همکار برای تحقق اصل تعامل و همکاری بین بخشی
از جمله برنامه های آتی بنده در صورت ورود به شورای شهر اهواز است.
زری میدانی در پایان گفت: من یک معلم هستم و هدفم خدمت به مردم است. همه جوانان ما عرق ملی دارند و مطیع مقام معظم رهبری هستند و تحت هیچ شرایطی از عرصه دور نمی شوند و همین احساس مسئولیت یعنی اعتقاد و التزام به نظام جمهوری اسلامی و خدمت به کشور و استان.