کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر اهواز گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر عرصه رقابت نیست بلکه میدان مسابقه برای خدمت گذاری بیشتر به مردم است.

به گزارش خوزپرس، سیده لیلاموسویان در مراسم افتتاحیه ستادمرکزی خود اظهار کرد: امیدوارم بتوانم خدمتگذار خوبی برای شما مردم اهواز و همشهریانم باشم.

کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر اهواز افزود: هر چند که خدمت گذاری مفهوم وسیع و گسترده ای دارد و شامل تمام فعالیت های مثبت و مفید انسان ها در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و معنوی است.

موسویان بابیان اینکه امروز هم فضایی برای خدمت رسانی، همدلی، کار و تلاش برای همه ی خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شده است، عنوان کرد: بایستی از این فضا برای تحصیل رضای خداوند به خوبی بهره ببریم و به نظرم یک نماینده خدمتگذار، نماینده ای است که در وهله ی اول، پیرو خط ولایت فقیه باشد و در انجام وظایف خود کوتاهی نکند و علاوه بر آن تمام تلاش خود را در رفع نارسایی های زندگی مردم داشته باشد.

کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز بااشاره به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر عرصه رقابت کاندیدا نیست بلکه میدان مسابقه برای خدمت گذاری بیشتر مردم است، بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است که ان شاءلله همه ی ما به این وظیفه عمل کنیم.

موسویان محورهای عملکرد خود براساس فرمایشات حضرت علی(ع) وو به نیت پنج تن تهیه شده است گفت: وفای به عهد، قاطعیت در عمل، استقامت در کار، سرعت در خیر و صداقت در گفتار است.

کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز بابیان اینکه باید پذیرفت که دیار زیبای کارون، نازیبایی هایی همم دارد اظهارکرد: غیراز هوای گرم، گرد وغبار آزار دهنده، آلودگی آب شرب، پیامدهای نامطلوب اقتصادی و روحی و روانی بازمانده از دوران جنگ، فقر و بیکاری، شکاف قومیتی، کمبودامکانات اجتماعی ورفاهی، نارسایی های فرهنگی و…باید گفت؛ نبودامکانات لازم و کافی برای اهواز، معضل دیگری است وهمچنین عواقب نامطلوبی برای جامعه شهری دنبال دارد.

موسویان ادامه داد: اهواز شهری است که به فراموشی سپرده شده است و اگر روزی روزگاری منابع این شهر و این استان به پایان رسد احتمالا اهواز به خرابه ای متروک تبدیل خواهد شد.

کاندیداپنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز بااشاره به اینکه اگر در نقاط مختلف شهر قدم بزنید متوجه خواهیدد شد که اهواز به حال خود رها شده است و گویا قرار نیست فکری برای این شهر که قطب اقتصادی کشور ایران است، بشود؟ اظهارکرد: همه ی ما میدانیم که اهواز شهری محروم و مرده است و باتوجه به اینکه ۸ سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس را داشته وبا وجود سرمایه های کلان ملی از جمله نفت، گاز و آب و …هنوز نیز در محرومیت به سرمی برد.

سیده لیلا موسویان عنوان کرد: سرمایه های ملی و استان خوزستان و شهر اهواز صرف شهرها و استان هایی دیگر می شود و علت عمده ی این مسئله بومی نبودن افراد در راس کار است.