اهواز-در پایان رقابت های دوومیدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد تیم بانوان و آقایان خوزستانی برسکوهای اول و سوم قرار گرفتند.

نایب رئیس هیات جانبازان ومعلولان استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خوزپرس اظهار کرد: این رقابت‌ها از سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شد.
زهرا کرم زاده بااشاره به اینکه در این مسابقات نیز حضور۴۵۰ ورزشکار آقا و خانم شرکت کردند گفت: در بخش بانوان، تیم خوزستان با ۴۴ امتیاز به قهرمانی دست یافت و همچنین تیم زنجان با ۳۰ امتیاز دوم و اصفهان با ۲۸ امتیاز به ترتیب سوم شدند.
وی ادامه داد: در بخش آقایان نیز تیم خوزستان با ۶۵ امتیاز پس از تیم‌های لرستان با ۷۱ امتیاز و تهران با ۶۹ امتیاز، عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
نائب رئیس هیات جانبازان و معلولان خوزستان بانوان شرکت کننده دراین رقابت هارا؛ مهناز امینی( دیسک)،
هاشمیه متقیان (نیزه)،شهلا حدیدی (دیسک)،الهام صالحی( نیزه)،فریبا داودی(دیسک)مریم یوسفی( وزنه) بخش بزرگسالان و همچنین دربخش جوانان نیززینب سلیمانی وفاطمه یادگار صالحی هردو ورزشکار در دو ۱۰۰ متر شرکت کردند.
کرم زاده گفت : در بخش آقایان رده سنی جوانان نیزآرمان کوراوند، سروش حسن پور، امین دشت بزرگ (وزنه)حضوریافتند و همچنین در رده سنی بزرگسالان هم صادق بیت سیاح و علی بیت سیاح، جوادحردانی، داوود زرگانی(وزنه) و محموداحمدی و سجاد جرفی، علی امیدی، احمدعفراوی، حسین شریفی، سجاد نیسی(نیزه)، فیصل تبریزی، خالدخضری حمادی، علیرضا قلعه ناصری، آرش سلطانی، حجت بابانژاد و عبدالحسین موسوی در رشته دیسک در این رقابت ها با حریفان خود به میدان رفتند.