به گزارش خوزپرس از اندیمشک، غلامرضا شریعتی امروز در آئین کلنگ زنی ۳۷ طرح عمرانی بنیاد برکت اندیمشک اظهارداشت: امروز بنیاد برکت براساس رهنمود مقام معظم رهبری با اجرای طرح‌های گسترده عمرانی پشتیبان توسعه و رفع محرومیت کشور در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: امروز با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه غرب کارون و ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شرق کارون، اختصاص یافته و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات آن، امسال محقق می‌شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امروز دولت نگاه مثبتی به توسعه خوزستان دارد و برای رفع محرومیت این استان خوزستان نگاه ویژه دارد و با پیگیری‌های صورت گرفته امسال گام‌های بلندی در این حوزه برمی‌دارد.

وی گفت: بنیاد برکت امروز و در حوزه نیروگاهی و توسعه فضای فرهنگی و آموزشی استان خوزستان گام‌های موثری برداشته و با مشارکت در ساخت بیمارستان جامع سلامت و مرکز درمانی تنفسی استان خوزستان، مسیر رضایت مندی شهروندان از خدمات این حوزه؛ تامین می شود.

شریعتی بیان کرد: اندیمشک بستر و ظرفیت منحصر به فردی برای توسعه دارد و با پیگیری‌های صورت گرفته احداث نیروگاه سیکل ترکیبی، بندر خشک، ۲ شهرک کشاورزی، پتروشیمی، بندر خشک، فولاد اندیمشک، آغاز می‌شود.