علی بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر درباره گام‌های بزرگی در راستای تحقق اهداف فرهنگی در شوشتر برداشته شده است، گفت: پس از ماه‌ها تلاش و پیگیری‌های این اداره و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن دایر نمودن سینمای دیجیتال سوم شهرستان شوشتر، یکی از پیشرفته‌ترین و بروز ترین تجهیزات سینمایی در اختیار شوشتر قرار گرفت.

وی افزود:  آیین گشایش این سینما روز پنج شنبه سی و یکم فروردین ٩۶ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرماندار و نماینده پرتلاش و سایر مسئولین و اقشار مردم برگزار خواهد شد.

علی بهرامی در خصوص رفع مشکلات ترددی به سینمای مهر و ماه گفت: خوشبختانه با تلاش جهادی مدیران شهرستانی که در تعطیلات نوروزی هم ادامه داشت، مشکلات ترددی به این سینما برطرف شد و  از ابتدای اردیبهشت ماه می‌توانیم خدمات فرهنگی و هنری مناسبی را به مردم شوشتر داشته باشیم.

وی از همه مردم فرهنگ دوست شوشتر قدردانی کرد و گفت: حق همه مردم ما این است که در رفاه فرهنگی و هنری قرار گیرند و مسئولین فرهنگی هم بایستی با بازنگری و شناخت نقاط فرهنگی، بر تقویت و رفع مشکلات بکوشند تا دچار فقر فرهنگی نگردیم.

گفتنی است سینمای مهر و ماه شوشتر با گنجایش ظرفیت نزدیک به ٣٠٠ نفر از ابتدای اردیبهشت ماه پذیرای علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ شوشتر خواهد بود.