معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:تعدادورزشکاران سازمان یافته نسبت به گذشته بالا۲۰۰هزار نفرشده کا با افزایش ۱۸تا۱۹درصدی مواجه بودیم.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، مظفرعلیشاهی در نشست مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با روسای هیات های ورزشی که شامگاه امروز(یکشنبه) در محل این اداره کل برگزار شد،بابیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته نسبت به گذشته بالا ۲۰۰ هزار نفر شده است که با افزایش ۱۸ ، ۱۹ درصدی مواجه بودیم اظهارکرد: این آمار گویای تمام توانمندی هیات ها و تمام شاخص ها بوده است.

وی افزود: البته این آمار هنوز به صورت کامل در نیامده است و اگر کامل نشود باعث پایین آمدن رتبه ورزش جوانان در کشور می شود. پس این آمار باید کامل شود تا بتوانیم این توانمندی های استان را به منسه ظهور برسانیم و فرصت های بیشتری را برای ورزش خوزستان به خدمت بگیریم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان خوزستان بااشاره به اینکه در سالی که گذشت با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی که داشتیم عنوان کرد: وقتی آمار را می بینیم که بسیار امیدوار کننده بود چیزی به اسم بهره وری را می رساند که دوستان ما در هیات ها به بهترین نحواز منابع مالی استفاده کردند که جای تقدیر دارد.

علیشاهی ادامه داد: آنچه که تاکنون ثبت شده در حال حاضر خوزستان موفق به کسب ۲۱ مدال جهانی ، ۸۴ مقام آسیایی، ۱۴۴ مدال بین المللی و ۲۴۵۴ مدال قهرمانی کشوری شده است.

وی بیان کرد: همچنین آنچه که امسال به عنوان مبنای کار ما قرار گرفته است این است که هیات ها براساس ماهیت ، کیفیت کارشان و پتانسیل آنها در چهار سطح هیات های مدال آور ، شانس مدال ،نیاز به حمایت و هیات های خاص تقسیم کرده ایم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان خوزستان از بازی های آسیایی جاکارتا که پیش رو داریم خبرداد و که ستادی در این خصوص در دل اداره کل ورزش و جوانان تشکیل داده ایم.

علی شاهی بابیان اینکه هدف گذاری ما هم برای سال جاری تغییر کرده است اظهارکرد: در واقع پروسه دچار تغییراتی شده که آن مکان هایی که در اختیار هیات ها هستند ابتدا به اسم استان به آنها نگاه کنیم و تمام استانها باید از آنها بهره ببرند.

وی در پایان گفت: حیدری با دیدگاهی جدید و با برداشت های بالاتر از ورزش آمده است و اکنون باید به فکر کسب مدال های کشوری، آسیایی و جهانی باشیم.