سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال خوزستان انگیزه‌های خاص خود را دارد و بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد و در بازی با این تیم خالدی به دلیل سه کارته بودن در محرومیت به سر می برد.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، حسین فرکی در نشست خبری شامگاه جمعه پیش از بازی با استقلال خوزستان،شرایط ما با حریف متفاوت است چراکه استقلال خوزستان با توجه به اینکه در میانه‌های جدول به سر می‌برد بدون نگرانی‌ بازی می‌کند و سایپا اکنون در جایگاهی قرار دارد که نسبت به حریفش دل‌نگرانی‌های بیشتری دارد و تلاش می‌کند که موقعیت خوبی در جدول داشته باشد. تیم سایپا علی‌رغم تمام شایستگی‌هایی که در طول فصل داشته و همچنین به خاطر موانعی که سر راه این تیم بوده، نتوانسته است آن‌طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند.

وی ضمن ابراز امیدواری افزود: امیدوارم فردا بتوانیم این نگرانی‌هایمان را برابر استقلال خوزستان تا دو سه هفته پایانی لیگ برتر کمتر کنیم و با دست پر از زمین خارج شویم. همچنین فردا در مقابل این تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را برگزار کنیم و بتوانیم امتیازهای لازم را کسب نماییم.

سرمربی تیم سایپا البرز ادامه داد: فردا با تیمی بازی داریم که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان فصل گذشته است. این تیم انگیزه‌های خاص خود را دارد و بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد.

فرکی افزود: هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند و امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و در نهایت هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده کرد به حقش برسد. برای بازی فردا خالدی را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم ولی دیگر بازیکنانم آماده هستند.