سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت محمد طیبی گفت: اصلا برای این محرومیت آماده نبودیم و این محرومیت کار ما را سخت کرد.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، اکبر پورموسوی شامگاه جمعه در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان و سایپای البرز لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فردا یکی از بازی های مهم ما است و خستگی راه را هم داریم و بازی که در قطر انجام دادیم واقعا خیلی سخت بود.
وی افزود: محرومیت هایی که برای بازیکنان ما پبش آمد خیلی سخت بود و به ویژه نبود محمد طیبی در تیم ما خلا به وجود می آورد چون اصلا برای این محرومیت آمادگی نداشتیم.
سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: روزی که وارد ایران شدیم به ما اطلاع دادند که طیبی محروم شده است، فقط از فدراسیون فوتبال سوال دارم که چرا بازی را که یک ماه پیش انجام شده چرا محرومیت آن بعد از گذشت یک ماه و نیم به ما اعلام می شود.

پورموسوی گفت:هرچند که خود طیبی اعتقاد دارد اصلا مصاحبه نکرده و فکر می کنم روز چهارشنبه اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم.

وی اضافه کرد: طیبی مطمین است که مصاحبه ای نکرده و اگر فیلمی از مصاحبه طیبی دارند به ما ارایه دهند.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه پس از بازی با پرسپولیس دو مسابقه انجام دادیم گفت: چه خوب بود اگر چنین صحبتی از جانب طیبی مطرح شده بازیکن ما در موقع خود محروم می شد.

پورموسوی ادامه داد: به هرحال ما به رای فدراسیون احترام می گذاریم چون باشگاهی هستیم که از ابتدای فصل تلاش کردیم بی حاشیه باشیم و به همه کسانی که در ورزش به ویژه فوتبال فعالیت می کنند احترام بگذاریم.

وی بیان کرد: این رای را می پذیریم و تلاش می کنیم بازیکنان را برای این بازی آماده کنبم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص تیم سایپا بیان کرد: سایپا جز تیم هایی بود که در نیم فصل دوم خیلی خوب نتیجه گرفت به دلیل اینکه چند بازیکن خوب جذب کرد.

وی افزود: عملکرد تیم سایپا در نیم فصل اول خیلی بهتر از نیم فصل دوم بود اما ما با توجه این که خسته بودیم سعی می کنیم بازیکنان تیم را جا به جا کنیم و فرصتی به جوانان بدهیم تا بتوانند از این بازی سربلند بیرون بیایند.

پورموسوی با اشاره به مربیگری فرکی سرمربی سایپا در سال های قبل در تیم فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر با تیم فولاد خوزستان گفت: سایپا کادر فنی خوبی دارد و به هر حال فرکی در فوتبال خوزستان زحمت کشیده و برای ما قابل احترام است.
سرمربی آبی پوشان خوزستانی در خصوص احتمال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده گفت: اگر چهار دیدار آینده را ببریم صد در صد سهمیه آسیا را کسب می کنیم با توجه به بازی های رو در رویی که تیم های بالای سر ما دارند مطمین هستم می توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی ادامه داد: این بازی فرصت خوبی است اما تمام تلاش و فکرمان را معطوف به بازی با سایپا می کنیم و در هر بازی تلاش داریم با توجه به شرایط خودش آن را رد کنیم و تمام تمرکزمان معطوف به گرفتن سه امتیاز است.