مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در اولین نشست معاونان و مدیران کل ستادی وزارتخانه ورزش و جوانان گفت: جهت بهبود و ارتقاء سطح ورزش استانها به خصوص امکانات ورزشی استان پیشنهاداتی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، افشین حیدری  در اولین نشست معاونان و مدیران کل ستادی وزارتخانه ورزش و جوانان که امروز در وزارت ورزش وجوانان برگزار شد، در ابتدا با اشاره به مطالبات قانونی هیات های ورزشی و علی الخصوص پرداخت سهم هیئت های استانی از محل قرارداد باشگاه ها اظهار کرد: اجرایی کردن این موضوع می تواند گام موثری جهت خودکفایی برخی هیات های ورزشی از جمله هیات بسکتبال شود.

وی افزود: با وجود فعالیت های تیم های خوزستانی در لیگ های برتر و دسته اول کشور و ضمن حمایت از این مجموعه ها می بایست این تیم ها درصدی از مبلغ قراردادثبت شده بازیکنان این تیم هارا به حساب هیات های مرتبط پرداخت کند.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان در خصوص اماکن ورزشی نیمه تمام استان بیان کرد: مجموعه های ورزشی که در تعهد شرکت توسعه وزارت ورزش، مانند سالن چندمنظوره شهید سروندیان اندیمشک وسالن ۴۰۰۰نفری ۱۶هکتاری اهواز وچند مجموعه دیگر در سطح استان مورد بهره برداری قرارگیرند تا ضمن ارتقا سرانه ورزشی استان موجب میزبانی هرچه بهتر خوزستان در رهاوردهای جهانی وبین المللی شود.

حیدری گفت: نیاز استانی بزرگ چون خوزستان به چنین امکاناتی است و این حق مردم این منطقه خواهد بود تا از حداقل امکانات بهره مندشود.

وی در ادامه پیشنهاداتی از جمله انعقادتفاهم نامه وزارت ورزش با وزارت راه وشهرسازی جهت تعیین سهم قهرمانان وجوانان در موضوع زمین ومسکن، انعقادتفاهم وزارت ورزش و وزارت کشور برای توسعه فرهنگی اجتماعی در مناطق حاشیه ومحروم و همچنین احیا جایگاه جوانان در دستگاههاارائه کرد و مورد استقبال حاضرین در این نشست شد.