مرتضی اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار داشت: من به نوبه خود از زحمات اصحاب رسانه در سال گذشته تشکر می‌کنم، زیرا این قشر بازوی پرتوان جامعه هستند که با حفظ امانت‌داری خدمات انجام شده را به اطلاع عموم شهروندان می‌رساند.

وی با بیان اینکه توهین یک عضو از شورای شهر به خبرنگاران موضع شورای شهر نیست افزود: توهین به قشر خدوم خبرنگار از سوی هر شخص با هر جایگاهی که باشد امری ناپسند و بی‌خلاقی است.

رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: برای افزایش خدمت رسانی به شهروندان در منطقه کوی «لور» یک درمانگاه با مصوبه شورای شهر احداث خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات شخصی برای عدم حضور در شورای شهر پنجم خاطرنشان کرد: از حمایت همه عزیزان تشکر کرده و به دلیل مشکلات شخصی برای حضور در شورای شهر پنجم ثبت‌نام انجام نداده‌ام.

عضو شورای شهر اندیمشک با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایندگی شورای شهر اضافه کرد: در شرایطی که فرد تشخیص دهد کارایی لازم و یا به دلیل مشغله توان اثر گذاری لازم را ندارد و ثبت‌نام کند به مردم خیانت کرده است.

وی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک نامزد شورای شهر را عدم وابستگی به جریان و یا شخصی خواست دانست و افزود: شهروندان در انتخاب افراد قومیتی، حزبی و گروهی انتخاب نکرده و به دنبال انتخاب افراد شایسته و متخصص باشند.

اسکندری بیان کرد: ارتباط شورای شهر با فرماندار، امام جمعه و نماینده شهر باید برقرار باشد تا شورای شهر بتواند علاوه بر استفاده از توان استان برای طرح‌های عمرانی از ظرفیت ملی نیز برای به ثمر رساندن پروژه‌ها به کار گیرد.

عضو شورای شهر اندیمشک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخابی اعضای شورای شهر را ولایی بودن دانست و افزود: عضو شورای شهر باید در مسیر منویات و رهنمودهای رهبری بوده و سیاست‌های کلی نظام را در تصمیمات خود مد نظر قرار دهد.

وی شایعات مربوط به اختلاف حساب در شهرداری را کذب دانست و بیان کرد: متاسفانه برخی از دوستان شورای شهر هر کلامی را که می‌شنوند بدون سند و مدرک و ادله بیان می‌کنند که این امر با اخلاق اسلامی و ایرانی مغایر است.

اسکندری گفت: چندین مورد بازرسان از استان در شهرداری اندیمشک حضور یافته و بازرسی صورت گرفته که هیچ  مشکلی در پرونده‌ها گزارش نشده و تا زمانی خلافی و جرمی در دادگاه ثابت نشود اصل بر براعت است.

رئیس شورای شهر اندیمشک گفت: برخی چشم‌های خود را بسته و یا نمی‌خواهند خدمات انجام شده در شهر را ببیند این افراد منصف باشند و چشم‌های خود را به روی خدمات انجام شده از سوی شهردار و شورای شهر باز کنند.

وی افزود: مصوبه احداث درمانگاه در کوی لور، بازگشایی مسیر خیابان جواد ملکی، احداث میدان مدافعان حرم در قسمت شمالی خیابان امام و انجام روکش آسفالت در سطح شهر بخشی از خدمات انجام شده در این دوره شورای شهر بوده است.