فریدون حسنوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک با بیان اینکه  امنیت امروز ایران اسلامی مرهون وحدت و رهبری فرزانه امام خامنه‌ای است اظهار کرد: لازمه توسعه عمرانی و اقتصادی در شهرستان و کشور وحدت است.

وی با اشاره به اینکه باید نگاه یکی بودن در جامعه تقویت شود افزود: اگر به دنبال توسعه در زمینه اقتصادی هستیم باید برای دست‌یابی به این هدف وحدت را در جامعه تقویت کرد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تفرقه را عملی شیطانی دانست و  تصریح کرد: عبور از شرایط امروز جهان و منطقه نیازمند وحدت و یک پارچگی در میان مردم و مسئولان است.
وی گفت: دشمنان ایران و اسلام در منطقه به دنبال ایجاد نفاق هستند و در جهت مقابله با این طرح شوم استکبار خواص نقش محوری داشته که باید با پیروی از رهنمودهای رهبری ایفای نقش کنند.

رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه در جهت تقویت وحدت در جامع جشن بهار وحدت در اندیمشک برگزار می‌شود بیان کرد: در جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی از حامد  زمانی خواننده آئینی کشور دعوت به عمل آمده است.
وی بیان کرد: جشن بهار وحدت روز شنبه ۵ فروردین ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهید سروندی با حضور اقشار جامعه و خواننده محلی برگزار می‌شود.

حسنوند با تاکید به برگزاری جشن‌ وحدت گفت: جشن بهار وحدت با وقفه چند ساله در شهرستان برگزار خواهد شد.