کرم صرفه جو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: مقبره شهدای گمنام در اندیمشک روزانه پذیرای کاروان‌های نور در کشور است.
وی با اشاره به حضور بازدید روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مقبره شهدای گمنام افزود: ۵ یادمان در اندیمشک پذیرای زائرین کربلای ایران در ایام نوروز است.

معاون فرماندار اندیمشک گفت: در جهت ترویج فرهنگ مقاومت و بازخوانی مفاهیم به همت اداره ارشاد اندیمشک تئاتر در مقبره شهدای گمنام اندیمشک اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه زهرائیان به همت تیپ پیاده ۷۲ پیاده دوکوهه با هدف توسعه فرهنگ و سیره شهدا در مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار شده است.

صرفه جو بیان کرد: امروز کاروان راهیان نور اراک، ژاند و خرم آباد از یادمان شهدای گمنام اندیمشک بازدید کردند.

وی در ادمه با تاکید بر لزوم وحدت در بین شهروندان برای عمران شهری اضافه کرد: با هدف تحکیم وحدت و ترویج نشاط در شهرستان یک جشن با حضور خانوادها در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن وحدت در پنجم فروردین افزود: پیگیری‌های مربوط به پخش جشن وحدت در اندیمشک از رسانه ملی آغاز شده است.

معاون فرماندار اندیمشک تصریح کرد: جشن وحدت به پیشنهاد رئیس کمیسیون انرژی مجلس و فرماندار با هدف ایجاد وحدت، شور و نشاط هر چه بیشتر در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.