فریدون حسنوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: مسؤولان با خدمتگذاری بیشتر به مردم قدر وحدت که یک هدیه الهی است را بیشتر از گذشته بدانند.

رئیس کمیسیون انرژی با اشاره به سابقه قوی اندیمشک در زمینه ورزش خاطرنشان کرد: قرار گرفتن کشتی گیران اندیمشکی بر سکوی قهرمانی در المپیک و جهان  تنها گوشه ای از افتخارات فرزندان این شهرستان در ورزش قهرمانی و افتخار آفرینیها بوده که لازم است این مسیر ادامه یابد و با برنامه ریزی و حمایت همه جانبه اندیمشک را شهر ورزش همگانی و قهرمانی قرار دهیم.

حسنوند با بیان ما در اندیمشک باید نگاه یکی بودن را تقویت کنیم افزود: آن شخص و جریانی که مخالف توسعه، پیشرفت و وحدت در اندیمشک می باشد به مثابه شیطان در لباس آدمی است.

نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه شیاطین از هر مجالی برای ایجاد نفاق و تفرقه و مایوس ساختن مردم نسبت به خدمتگزاران خود، استفاده خواهند کرد زیرا جریان منافع آنان در خلاف جریان توسعه و سازندگی شهرستان است اضافه کرد: جشن وحدت پس از وقفه چند ساله در اندیمشک روز پنجم فروردین در مجموعه ورزشی شهید سروندی برگزار می‌شود.

وی در ادامه شاخص‌های انتخاب شورای شهر آینده را  متخصص پاک و مردمی دانست و خاطر نشان کرد: شورایی که پرچم اهل بیت و نوکری مردم در دست داشته باشد، تلاش شبانه روزی و خدمت به مردم سرلوحه کار آنها است.

نماینده مردم اندیمشک گفت: اگر شورای آینده بتواند وحدت و یک‌پارچگی را با سایر مسؤولان ایجاد کند اندیمشک یک دسته گل معطر خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور پر شور پای صندوق‌های رای بیان کرد: نگاه طایفه‌ای در انتخاب شورای شهر نگاهی اشتباه است و باید تخصص و تعهد سرلوحه انتخاب شهروندان قرار گیرد.

حسنوند با اشاره به این‌که هرکس لیاقت و شایستگی در بین ‌کاندیدها را دارد باید از آن دفاع کنیم افزود: مسؤول کم تلاش و بی‌اعتنا به مسائل شهری که خدمت‌گزاری به مردم نمی‌کند لیاقت مسؤولیت را ندارد.

رئیس کمیسیون انرژی گفت: یک جشن به نام بهار وحدت در پنجم فروردین با حضور خواننده‌های برتر محلی و کشوری در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.