به گزارش خوزپرس از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا سپاه امروز به هویزه رفت و مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و عملیات نصر را زیارت کرد.

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه بر مزار دیگر شهدای گلگون کفن آرمیده در مزار شهدای هویزه و همرزمان سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی حضور یافت و به آنها ادای احترام کرد.

سردار احمد خادم سیدالشهدا در حاشیه زیارت مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و عملیات نصر و شهدای هویزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زیارتگاه شهدای هویزه خانواده‌های ایرانی را دعوت می‌کنم که به یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان و زیارتگاههای شهدا بیایند.

وی افزود: ایرانی‌ها با حضور در یادمان‌های شهدا در استان خوزستان دلاورمردی‌های ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس را از نزدیک می‌بینند زیرا رزمندگان ما از سراسر کشور پهناور ایران به اینجا آمده و به جنگ دشمن رفتند.

فرمانده قرارگاه کربلا عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی در مقابل دشمنانی قریب به ۱۲۰ کشور ایستاده و جنگیدند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک را به دشمن بدهند.

وی تاکید کرد: امروز نیز رزمندگان جهان اسلام با همین روحیه در سوریه و عراق با دشمن می‌جنگندند و پیروزی‌های بسیار خوبی به‌دست آورده‌اند که خدا را شاکر و سپاسگزاریم.

سردار خادم سیدالشهدا میثاق با شهدا و امام رحل را پیام کاروانهای راهیان نور بیان کرد و از همه مردم ایران خواست به استان خوزستان بیایند و یک بار هم که شده دلاورمردی‌های رزمندگان را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم