به گزارش خوزپرس از اهواز و به نقل از روابط عمومی فرمانده انتظامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین “ابوتراب بهرامی” شب گذشته در همایش تجلیل از چهره های قرآنی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در سخنانی اظهار کرد:نیروی انتظامی سازمان برتر قرآنی در کل کشور است و این موفقیت به برکت فعالیت های قرآنی آحاد کارکنان و در صحنه بودن فرماندهان آن نیرو است.

وی به حضور ۹۵ هزار نفری کارکنان نیروی انتظامی در طرح حفظ قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تا کنون ۵۲ هزار نفر از خانواده بزرگ نیروی انتظامی، حافظ حداقل یک جزء از قرآن کریم هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه تاکید کرد: با توجه به ماموریت ها و مسئولیت های خطیر نیروی انتظامی، قرار گرفتن در پناه قرآن، ضروری ترین مسئله است،چرا که به تعبیر حضرت علی (ع)، قرآن حافظ و نگهبان آنانی است که در این پناهگاه قرار گرفته اند.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه کارکنان ناجا باید به مسائل قرآنی بسیار پایبند باشند، اظهارکرد: در دنیای پر آشوبی که استکبار برای جهان رقم زده و با تمام امکانات به جنگ با اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده، هر خانواده ای که در پناه قرآن قرار گیرد از تهاجمات فرهنگی استکبار در امان است.

همچنین در پایان این همایش از حافظان قرآن کریم و تعدادی از فرماندهان و مدیران برتر قرآنی خوزستان با اهداء هدیه و لوح، تقدیر و تجلیل شد.