به گزارش خوزپرس از اندیمشک، محمد رضا پاپی صبح امروز در نشست استیضاح شهردار اندیمشک اظهار کرد: من هم قبول دارم که مشکلاتی در زمینه ساختار اداری در شهرادی موجود است.

وی افزود: کشتی شهرداری اندیمشک قبل از تحویل گرفتن سکان مدیریت آن به گل نشسته بود که با همکاری شما توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

شهردار اندیمشک گفت: شهرداری اندیمشک حقوق و پاداشت آخر سال را به پرسنل خود پرداخت کرده که در این زمینه از بسیاری از ادارات دولتی در شهرستان شهرداری سبقت گرفته است.

وی افزود: اگر استیضاح شوم به عنوان برادر کوچک در خدمت شما خواهم بود و تا زمانی که عزل نشوم با تمام توان به کار خود ادامه خواهم داد.

پاپی تصریح کرد: امروز با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی زمان مهمان نوازی و خدمت‌رسانی شهرداری به همشهریان و مسافران است.

وی با تاکید بر اینکه زمان مناسبی برای استیضاح شهردار نیست افزود: امروز شورای شهر باید با همفکری و یاری رساندن برای میزبانی بهتر شهر از مهمانان نوروزی در کنار شهرداری باشد نه دغدغه‌ای خود ایجاد کند.

پاپی با بیان این‌که از توجه شما عزیزان به مشکلات شهرداری تشکر می‌کنم افزود: نه من ده شهردار دیگر هم بیاید امور اداری شهرداری را اصلاح نخواهد کرد چرا که گزینش‌ها بر اساس معیار صحیح انجام نشده است.

در پایان نشست استیضاح شهردار اندیمشک از ۱۱ رای عضو شورای شهر ۶ رای موافق استیضاح کسب کرد که به دلیل نرسیدن به حد حساب مجدد به عنوان شهردار ابقا شد.