به گزارش خوزپرس از اندیمشک، پیمان جهانگیری امروز در نشست با اصحاب رسانه و فعالان خبری در دفتر فرماندار اندیمشک اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در کشور است که دشمنان نظام اسلامی با جنگ رسانه‌ای برای حضور کم‌رنگ مردم تلاش می‌کند.

وی وظیفه رسانه‌ها در ارتباط با انتخابات را مهم ارزیابی کرد و افزود: با تلاش و بیان برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی در شهرستان و وفاداری به اصل قانون اساسی باید تلاش کنیم فضای سالم برای حضور شهروندان پای صندوق‌های رای فراهم آورد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به آمار بالای بیکاری در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: فرمانداری موفق خواهد بود که نماینده شهر را درگیر پروژه‌ها کرده و از توان کرسی نمایندگی در مسیر عمران شهری استفاده کند.

وی با بیان این‌که در سال‌های گذشته مجوز برای احداث پتروشیمی در شهرستان داده شده بود که متاسفانه نسبت به احداث آن اقدام نشده تصریح کرد: در دیدار مشترک وزیر نفت، استاندار و نماینده مردم اندیمشک در دفتر وزیر نفت زمین مورد نیاز جهت احداث پتروشیمی اندیمشک اختصاص داده شد.

وی گفت: تا امروز ما به دنبال سرمایه‌گذار برای اجرای این پروژه بودیم که پس از نشست مشترک با وزیر دو سرمایه‌گذار خارجی به همراه دو سرمایه‌گذار داخلی برای احداث پتروشیمی اندیمشک تمایل نشان دادند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در اندیمشک گفت: وقت برای خدمت‌گذاری اندک است و با تلاش باید اسباب پیشرفت را در شهرستان و کشور مهیا کرد.

وی در ادمه با اشاره به مشکلات ناشی از قطع آب در بخش الوار گرمسیری افزود: مسؤولان باید با تمام تلاش این مشکل را یک‌بار برای همیشه رفع کرد و در سفر استاندار به اندیمشک تصمیمات خوبی در این زمینه لحاظ شد.

جهانگیری در پایان افزود: زمین مورد نیاز جهت احداث پایانه بار در اندیمشک تعیین شده که با توجه به نیاز شهرستان و استان امیدواریم روند احداث آن با سرعت بیشتری پیگیری و آغاز شود.