کیومرث آریا متین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس در اندیمشک اظهار کرد: کار احداث پروژه سالن چند منظوره اندیمشک چند سالی است که بلاتکلیف باقی‌مانده است.

وی افزود: در بازرسی کارشناسان فنی مشخص شد که بهانه‌های فرسوده شدن سازه یک بهانه برای پنهان کردن کم‌کاری در این حوزه بوده و سازه ایمن بوده و جای نگرانی نیست و در سفر استاندار به عنوان خواسته اولیه جامعه ورزش بیان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک گفت: مزیت ورزش اندیمشک کشتی فرنگی است که به دلیل استعداد بالای ورزشکاران شهرستان آینده‌ای روشن چشم انداز این ورزش است.

وی گفت: وجود مجموعه قلعه مختار برای بحث اسکان و برگزاری مسابقات می‌تواند یک فرصت بزرگ باشد و در صورت اتمام پروژه سالن دو هزار و ۵۰۰ نفره مجموعه شهید سروندی و احداث یک سالن چند منظوره اندیمشک می‌تواند میزبان مسابقات ملی شود.

آریا متین گفت: در شهرستان اندیمشک در اوزان مختلف برای ملی پوش بودن در تیم ملی در برخی اوزان بیش از یک نفر از اقبال برخوردار است که خود بیان کننده استعداد و نیاز شهرستان برای ساخت یک خانه کشتی است.
وی گفت: در شهرهای شمال استان به دلیل موقعیت رودخانه‌های دز و کرخه و ساختار طبیعی عارضه‌های زمین شاهد انجام حرکات شیرجه در این رودخانه‌ها هستیم  که می‌تواند سرمایه‌گذاری در این ورزش المپیکی در سال‌های آینده مدال آور شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با انتقاد از عملکرد مدیران قبلی گفت: گود زورخانه اندیمشک به دلیل یک متر از استاندارد ملی کم‌تر بود عملا هدر دادن سرمایه می‌شد که با همکاری فرماندار و نماینده شهرستان این مجموعه اصلاح شد و به زودی افتتاح خواهد شد.
وی در ادامه گفت: یک تیم از اندیمشک در مسابقات کشوری هندبال قرار گرفته که نوید روزهای خوش برای ورزش‌های گروهی در شهرستان است.

آریا متین گفت: با آوردن اندکی امکانات از قبیل لاستیک و قرار دادن اندکی از پارکینگ کناره مجموعه شهید سروندی برای انجام تمرینات به ورزشکاران در زمینه قوی‌ترین مردان استان حرفی برای زدن داشتیم و در صورت کار بنیادین در تمام رشته‌های ورزشی شاهد حضور ودرخشش قهرمانان آسیایی و جهانی خواهیم شد.