وزنه برداران مناطق نفتخیزجنوب در روز نخست مسابقات بین المللی جام فجر در اوزان ۵۶ و ۶۲ کیلو گرم به ۲ مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.

به گزارش خوزپرس و به نقل از روابط عمومی، در روزنخست این رقابتها که ۲۰ اسفند در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، در وزن ۵۶ کیلو گرم حسن گل پرور از تیم مناطق نفتخیزجنوب در مجموع با مهار  ۲۴۱ کیلو گرم، مدال طلا را به خود اختصاص داد.

همچنین در این وزن محسن نکیسایی از مناطق نفتخیزجنوب در مجموع با مهار ۲۱۸ کیلوگرم نایب قهرمان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۲ کیلو گرم نیز یعقوب پشوتنی از مناطق نفتخیزجنوب در مجموع ۲ مرحله  با مهار ۲۶۷ کیلو گرم ضمن کسب عنوان قهرمانی،  مدال طلا را از آن خود کرد و روبرت مانیا از رومانی و المیار آبیشوف از کشور آذربایجان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مسابقات وزن ۶۹ کیلو گرم نیز مصطفی زارعی از ایران قهرمان شد، ایهان رمضان از ترکیه در مکان دوم قرار گرفت و شفیق جان از افغانستان در رده سوم ایستاد. این رقابتها امروز در وزنهای ۷۷ و ۸۵ کیلو گرم پیگیری می شود.

شایان ذکر است؛دومین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر یادواره شهید الماسی با حضور ۹۰ ورزشکار از ۲۲ کشور جهان  از ۲۰ تا۲۲ اسفند ماه به میزبانی مناطق نفتخیزجنوب در حال برگزاریست و تیم وزنه برداری مناطق نفتخیزجنوب نیز به عنوان نماینده استان خوزستان در این رقابتها حضور دارد.