مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت : اهداف آموزش زمانی محقق می شود که بتوان از ۴ مولفه تجهیزات، کارآموز، مربی و محتوای آموزشی  به نحوه بهینه استفاده کرد .

به گزارش خبرنگار خوز پرس، عبدالنبی سواعدی در همایش یک روزه ی که در اهواز روزگذشته برگزار شد بابیان اینکه رویکردهای جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه فنآوری اطلاعات اظهار کرد: بهره مندی از این مولفه هاباعث تحول در مهارت آموزی شده و توسعه آموزش دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه بروز بودن آموزش های مهارتی لازمه پیشرفت و تحول است بیان کرد : باید بصورت اساسی وارد آموزش ومهارت آموزی شد تا رقبای آموزشی مشکلی برای بخش دولتی و غیر دولتی فنی وحرفه ای ایجاد نکنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه هم افزایی وتعامل دو سویه از ارکان اساسی تحقق اهداف است گفت: برای تعامل در بخش های مختلف آموزشی در بخش دولتی و غیر دولتی  به منظور نیل به هدف آموزش براساس نیاز بازار کار عزم راسخ تلاشگران عرصه مهارت آموزی را طلب می کند .

سواعدی بیان کرد : با اجرای رویکرد جدید در سال آتی، می توان  تحولی نو  در سیستم آموزش فنی و حرفه ای ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: مهمترین سرمایه هرکشور نیروی انسانی آن جامعه است و هرگونه سرمایه گذاری جهت انجام فعالیت های آموزشی بر اساس این توانایی ها مثمرثمر و کارآمد خواهد بود .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد : با بهره مندی از توانمندی  فعالان  عرصه مهارت بویژه روسای مراکز، مدیران آموزشگاه های آزاد، مربیان و دیگر کارشناسان شاهد تحقق اهداف سازمان آموزش فنی و  حرفه ای کشور  در استان باشیم .