به گزارش خبرنگار خوزپرس از اهواز، سید مهدی موسوی کوهپر بعدازظهر امروز در حاشیه آیین افتتاحیه ساختمان جدید بنیاد نخبگان استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دکتر زراسوندی از مدیران بسیار موفق و خوب کشور و بنیاد خوزستان نیز از بنیادهای فعال و پرتلاش هستند.
موسوی کوهپر با اشاره به اینکه نخبگان خیلی هوشمندانه شناسایی و مورد حمایت قرار می گیرند، افزود: اقدامات بسیار خوبی توسط بنیاد نخبگان صورت می گیرد. از استاندار و معاون توسعه و مدیریت وی تشکر می کنم که یک ساختمان در شأن نخبگان را به بنیاد این استان اختصاص دادند.
وی تصریح کرد: نخبگان در محیطی که می خواهند حضور پیدا کنند باید در شأن آنها باشد. همه مسئولان کشور به ویژه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تأکید دارند که شأن نخبگان حفظ و آنها را مورد تکریم قرار دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: ساختمان بسیار خوبی در اختیار نخبگان خوزستان قرار گرفته و انشاالله تجهیز هم می شود. انشاالله بتوانیم نخبگان را به صورت پررنگ و پرجوش اینجا ببینیم تا فعال باشند و بیاندیشند.
موسوی کوهپر عنوان کرد: مسائلی که در استان وجود دارد باید به دست همین نخبگان حل شود و همواره باید مشکلات را به دست افراد ذیصلاح حل کنیم تا با هزینه های بسیاری مواجه نشویم.
وی ادامه داد: امیدواریم انشاالله بنیاد نخبگان خوزستان بتواند مثل گذشته و پرتحرک تر با حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی استان به خدمات دهی بپردازد.
موسوی کوهپر تأکید کرد: همه باید به کمک بنیاد بیایند تا بتوانیم نخبگان را با تمام توان و انرژی برای رفع مسائل و مشکلات کشور به کار بگیریم.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی بنیادملی نخبگان بابیان اینکه تلاش ما بر این است که نخبگان در شهر، استان و کشور خود بمانند اظهارکرد: ولی بنیاد به تنهایی از این کار برنمی آید و همه مسئولان اجرایی کشور باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: همانطور که استان به دنبال منابع نفتی، گازی و معدن است، نخبگان نیز گنج های نهفته هستند و به جای یافتن معادن در کوه ها و زیر زمین باید این نخبگان را دریابیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان با تأکید بر اینکه نخبگان گنج های پیش روی ما هستند و فقط باید شناسایی شوند، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی باید در راستای حفظ نخبگان کشور همکاری لازم را داشته باشند. بنیاد نخبگان اقدام به شناسایی این افراد می کند و در عین حال برای انجام کار اصلی به سایر مسئولان اجرایی معرفی می کند.