به گزارش خبرنگار خوزپرس از اهواز، زهرا کرم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که بعداز ظهر امروز در مجتمع طلاییه در اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه رشته های ورزش آقایان زیاد هستند اظهارکرد: در بخش آقایان ۱۴ رشته فعال است و ما نیز سعی می کنیم روی رشته هایی برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنیم که بتوانیم در مسابقات برون مرزی مورد نظر فدراسیون است، کار کنیم.

 

وی افزود: در بخش بانوان نیز ۶ تا ۷ رشته ورزشی در سطح کشور فعالیت می شود  که در استان خوزستان نیز چهار رشته در حال انجام است.

 

نایب رییس هیات جانبازان ومعلولان خوزستان ادامه داد: رشته های دیگر نیز نیاز به امکانات دارد و رشته تیرکمان در بخش بانوان فعال نیستیم ولی تیراندازی را شروع کرده ایم که باز هم نیاز به امکانات داریم.

 

کرم زاده با بیان اینکه باز باید دست به دامن خیلی از جاها باشیم گفت: تا برای اینکه بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم و اگر امکانات و شرایط مالی درست داشته باشیم قطعا می توانیم رشته های بانوان را فعال کنیم.

 

وی بااشاره به ورود رشته جدید بدمینتون در یکی دوسال اخیر کرد و اظهارکرد: درصدد هستیم این رشته ورزشی را در بخش بانوان فعال کنیم.

 

نایب رییس هیات جانبازان ومعلولان خوزستان اضافه کرد: رشته بسکتبال با ویلچر برای بانوان نیاز به تهیه ویلچر است که هر کدام نیز چیزی حدود۴ میلیون هزینه دارد. حداقل برای یک تیم ۱۰ ویلچهر باید فراهم کنیم و بازهم به منابع مالی احتیاج داریم.

 

کرم زاده بابیان اینکه یکی از عاملی که بیشتر باعث می شود پتاسیل و انرژی که طی سال داریم صرف مسئله تامین مالی برای اعزام تیم های ورزشی است گفت: از دو سه شرکتی که اسپانسر تیم های خوزستانی هستند تقدیر وتشکر می کنیم و اگر این شرکت ها نبودند قطعا تیمی نمیتوانست اعزام شود.