به گزارش خبرنگار خوزپرس؛ سعید ممبینی در جلسه تنظیم بازار که بعدازظهر روز گذشته شنبه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد با بیان اینکه از دوماه گذشته باتوجه به اعلام کردن برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم در اتاق اصناف نیز جلساتی با سازمان های مربوطه برگزار شد اظهارکرد: تصمیم گرفته ایم که امسال علیرغم اینکه نسبتا ثبات قیمت و فور کالا راهم داریم.برای پیشگیری از افزایش قیمتها نمایشگاه عرضه مستقیم را برگزار کنیم.

 

وی افزود: خوشبختانه در هم در هفته گذشته ستادبازار کشور همین تصمیم را برای کل کشور تصویب کرده است که قرار شد نمایشگاه عرضه مستقیم برپا کنند.

 

رییس اتاق اصناف خوزستان خبرداد؛ بااین رویکرد ما از ۱۷تا۲۵ اسفندماه جاری نیز در حدود۴هزار و ۲۵۰ متر فضای نمایشگاهی و ۴ سالن در اهواز نمایشگاه عرضه مستقیم برگزار می کنیم.

 

ممبینی اضافه کرد: تاکید براستفاده از تولید کنندگان داخلی یا واحدهای فعال داخل استان و حداقل۱۰ تا۳۰ درصد اختلاف با بازار پوشاک، کیف، کفش، آجیل و خشکبار، لوازم آرایشی و گل و گیاه که عموما در این ایام می توانند تحت تاثیر قرار بگیرند.

 

وی عنوان کرد: پیش بینی کرده ایم تا فضای برای توزیع مرغ و ماهی برای جهاد و شیلات درنظر بگیریم و همچنین امیدوارم برنج و شکر را هم بتوانیم در همان فضا نمایشگاهی عرضه بکنیم.

 

رییس اتاق اصناف خوزستان بااشاره به اینکه سازماندهی فروشگاه های زنجیره ای از دیگری کارهایی است که انجام شد گفت: امسال نسبت به سال گذشته تعدادشان بیشتراست و اینها برای فروش فوق العاده نیز سازماندهی کرده ایم.

 

ممبینی عنوان کرد: تاکید براستفاده برشرکت های پخش است که کالاهای که واحدهای تولیدکنندگان می گذارند و خودشان بصورت مستقین پخش کنند و بعضا اختلاف فاحشی را خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: بنکداران و همچنین در کل سطح بازار از طریق اتحادیه فروشگاه را به فوق العاده تشویق کرده ایم.