به گزارش خبرنگارورزشی خوزپرس از اهواز، جمال عالمی نیسی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که امروز شنبه در تالار کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد، بابیان اینکه ورزش مقوله وسیعی است؛ وادی ورزش، رسالت بسیار سنگینی را بر عهده مجریان و مسوولان این طیف از جمعیت که به ویژه جوانان هستند، می گذارد، اظهارکرد: انجام این رسالت نیز از عهده یک مسئول یا یک اداره کل به تنهایی بر نمی آید و نیاز به حمایت و همکاری تمام دست اندرکاران یک استان و کشور دارد.

 

وی بااشاره به اینکه ورزش سهم بسیار بزرگی در سلامت جسم و روان یک جامعه و دوری از ناهنجاری ها و سایر کج روی ها دارد، بیان کرد: اگر در برهه ای از زمان، پارلمان ورزش در استان تشکیل می شود به این دلیل است که این رسالت مهم و وزنه سنگین، بر دوش تمام مسئولان اجرایی استان قرار داده شود تا به سرمنزل مقصود برسد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان عنوان کرد: شاهد تلاش های فرامرز کیانی زاده در بحث ورزش بوده ایم، نحوه ارتباطات او با دستگاه حاکمیتی استان، یعنی استانداری خوزستان و سایر دستگاه های اجرایی بسیار خوب بوده است و شاید همین ارتباطات باعث شد که ورزش استان خوزستان، عملکردش در دو سال متوالی در حد برتر کشور باشد.

 

وی ادامه داد: افشین حیدری، مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان نیز اگر چیزی بلد نیست، اما نحوه ارتباطات را به خوبی بلد است.

 

وی تصریح کرد: او ارتباطات خیلی خوبی دارد، ضمن این که جوانی فعال و پرتلاش است و با توجه به شبکه ارتباطاتی او در دستگاه های اجرایی استان و همچنین ارتباط خوبی که با استانداری خوزستان دارد.

عالمی نیسی اظهارکرد: انتظار داریم که ان شاءالله اداره کل ورزش و جوانان خوزستان که شکوفا و فعال است، شکوفاتر و فعال تر شود.