به گزارش خبرنگار خوزپرس از اهواز ؛ سید علی بحرینی مقدم در جلسه تنظیم بازار که بعدازظهر امروز در سالن استانداری خوزستان برگزار شد بابیان اینکه در این مقطع انتظارداریم تمام دستگاه ها زیر ربط و مجموعه هایی مربوطه با توان فوق العاده در این ۴۵ روز با تمام ظرفیت خود استفاده کنند، اظهارکرد: انتظارمان این است که خصوصا بحث نظارت و بازرسی دوستان حضورپررنگی را در سطح بازار داشته باشند و باهمکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت کنترل کنند.

وی افزود: خصوصا بعداز این اتفاقاتی که در چند روز اخیر در استان رخ داده است ما تاکید میکنیم همه ی همت دوستان براین باشدکه مردم دغدغه خرید جنس در شب عید نداشته باشند.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار خوزستان اضافه کرد: بایستی اجناس باکیفیت و ارزان قیمت باشند و با هوشیاری کامل نظارت و کنترل شوند.
بحرینی مقدم گفت: الحمدالله به فور نعت در استان است و طبق اعلام پشتیبانی امور دام هیچگونه محدودیتی در گوشت مرغ و قرمز نخواهیم داشت و اگر نیاز هست زودتر این ها را بیاوریم.
وی تاکید کرد: بصورت هفتگی بایستی کارگروه ها جلسه کنترل، بررسی و رسیدگی خود را برگزار کنید و هرکدام از محصولات استراتژی روزانه کنترل کنید. هیچ محدودیتی در عرضه کالا نخواهیم داشت.

وی گفت: امیدوارم با همکاری همه شما بتوانیم شب عید خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بابیان اینکه قبل از جلسات ستاد باید پیش جلسه ای برگزار و این موضوعات بررسی شود و برای هر جلسه حداقل دو یا سه پیشنهاد داده شود و تصمیم نهایی و تصمیم اصلاح گرفته بشود.

بحرینی مقدم تصریح کرد؛ سال گذشته وضعیت خوبی در این ایام بوده است وهر چندنقاط ضعف و قوتی داشته است. بایستی نقاط ضعف را بررسی و برطرف کرد و بصورت قوی تر این کار اداره شود.