به گزارش خوزپرس از اندیمشک، مهدی قلی‌کیانی صبح امروز در حاشیه پیاده‌روی خانوادگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دریافت هرگونه وجه به عنوان حق پارک خودروها باید با مصوبه شورای شهر انجام شود.
وی افزود: روز گذشته در بهشت زهرای اندیمشک مشاهده گردید که عده ای بعنوان پارکبان از خودروهای پارک شده  عوارض پارک خودرو دریافت می‌کنند، و این درحالی است که گرفتن هرگونه عوارض از شهروندان نیاز به مصوبه  شورا دارد.
عضو شورای شهر اندیمشک گفت: تا  امروز برای رفاه حال شهروندان و اینکه مردم در روز پنج‌شنبه برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا می‌روند مصوبه‌ای مبنی بر دریافت عوارض پارک از سوی شورای شهر اندیمشک به تصویب نرسیده است.
قلی‌کیانی افزود: به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم به اطلاع شهروندان برسانم که هیچ فرد و هیچ شخص و نهادی  مجوز و حق گرفتن عوارض پارک از وسایل نقلیه در محدوده بهشت زهرای اندیمشک را ندارد.
وی در ادامه بیان کرد: این تخلف انجام شده را از طریق مراجع قانونی ذیربط اعلام خواهم کرد.
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اندیمشک عنوان کرد: با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به اخذ عوارض از خودروهای پارک شده در برخی نقاط از جمله بهشت زهرا، مقابل ادره ثبت احوال و اداره ثبت اسناد و املاک می‌نمایند،  برخورد خواهیم کرد.
وی در خاتمه گفت: از همشهریان عزیز تقاضامندیم درصورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.
انتهای پیام