به گزارش خوزپرس از اندیمشک، ابوالقاسم اکبرنژاد در اولین یادواره شهدای مدافع مدافع حرم اندیمشک با بیان این‌که در عملیات شمال حلب بسیاری از کارشناسان نظامی فتح شمال حلب را امکان پذیر نمی‌دانستند اظهار کرد: فرزندان شما با سلاح ایمان ارتش شیطان را شکست داده و غیر ممکن را ممکن ساختند.
وی افزود: رزمندگان با امید و سلاح ایمان همواره برای آزادسازی حلب می‌گفتند ما می‌توانیم و در شب عملیات مدافعان حرم با عزم راسخ که برگرفته از ایمان بود با هدایت خداوند اسلام امریکایی را در شمال حلب شکست دادند.
از فرماندهان سپاه در سوریه تصریح کرد: مدافعین حرم با اعتقاد و ایمانی که دارند به جهان نشان دادند که پاسدار نه تنها جغرافیای ایران هستند بلکه پاسدار تمام جغرافیای اسلام و جغرافیای فرزندان فاطمه (س) است.
وی گفت: دو جبهه اعتقادی در روبروی هم قرار گرفته در یک سو اعتقاد به فرزندان علی (ع) و در سوی دیگر معتقدان به شیطان حضور دارند.
اکبر نژاد افزود: مردم نوبل و الزهرا پس از آزادسازی عنوان داشتند که ما منتظر شما بودیم و می‌دانستیم که سربازان امام خامنه‌ای به داد ما خواهند رسید.
وی اضافه کرد: ۲۰ سال در سوریه عربستان و امریکا در منطقه کار کردند و در تلاویب و در عربستان دو پایگاه آموزش برای تروریست‌ها محیا کردند تا ابتدا سوریه را به عنوان خط مقدم مقاومت و سپس ایران را از پای درآورند.