به گزارش خوزپرس از باغملک، آیین رونمایی ازپوستر اولین همایش ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت دانشگاه پیام نور در شهرستان باغملک برگزار گردید.

دکتر ایمان زکوی ریاست برگزاری این همایش به خبرنگار خوزپرس در باغملک اظهار داشت: آیین رونمایی از تندیس همایش با حضور مسئولین کشوری و استانی همچون معاونت آموزشی و پرورشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر محمود محبوبی سید محسن موسوی ( سید عرب) مسئول طرح و برنامه ی مرکز بیدار دل استان، جانبازان مدافع حرم محمد رضا حسن زاده و احسان صفایی لرکی،مسعود سرکوهکی نماینده ی دانشکده ی صنعت نفت اهواز و قاری برجسته کشوری محمد حاجی پور، همچنین جمعی از مسئولان شهرستان مانند ریاست شبکه ی بهداشت و درمان ، شورای نگهبان و جهاد کشاورزی در محل دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

وی بیان نمود : این همایش در تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۶ در شهرستان باغملک برگزار می گردد ما با تلاش بسیار توانستیم رضایت دکتر قرخانلو ریاست محترم پژوهشگاه تربیت بدنی تهران را برای برگزاری این رویداد در باغملک جلب نماییم و تمام هدفمان معرفی چهره ای زیبا و شایسته وهمچنین ارتقا سطح علمی شهرستانمان بوده است.

رئیس همایش دستاوردهای علوم ورزشی در ادامه افزودند: این همایش در سطح ملی برگزار و گواهینامه ی معتبر وزارت علوم به شرکت کنندگان اهدا می شود.

دکتر زکوی با انتقاد از حضور کم رنگ مسئولین شهرستان در این آیین رونمایی تصریح کرد : با احترام فراوان و معرفی نامه ی رسمی از تمامی مسئولین شهرستان برای حضور در این برنامه دعوت بعمل آمد اما متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفتیم وعمده ی مسئولین در برنامه حضور پیدا ننمودند. ما با تلاش فراوان این امتیاز را به باغملک آوردیم و اگر چنین برخوردهای دلسرد کننده ای تداوم پیدا نماید قطعا محل همایش به شهر اهواز منتقل می شود. که امیدوارم اینگونه نشود و مسئولین شهرستان با دور اندیشی این فرصت را نسوزانند.