به گزارش خوزپرس به نقل از سلام گتوند، در حالی که استاندار محترم؛ مردم شریف و نجیب را گتوند لایق قدم های خود و حضور در شهرستان گتوند نمی داند دیروز مطابق رسم استانداران ماقبل خود طی حکمی علی خدری را با سمت فرماندار گتوند منصوب نمودند.

متن این حکم به این شرح می باشد :

جناب آقای علی خدری غریبوند

سلام علیکم

با عنایت به سوابق ارزنده جنابعالی،شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گتوند منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از تجارب و ظرفیت های موجود در سایه همدلی و همکاری منشاء تحولات و خدمت بیشتر باشید.

غلامرضا شریعتی

استاندارخوزستان

این انتصاب در حالی صورت گرفت که نماینده محترم  بارها بر بومی گزینی تاکید و همچنین امام جمعه محترم نیز بر این امر صحه گذاشته بودند .

حال با توجه به این انتصاب امید داریم که نماینده گرامی و عزیز و همینطور امام جمعه محترم در راستای شعار های خود مبنی بر بومی گزینی تلاش و هر چه بیشتر گتوند به سمت پیشرفت و رفع محرومیت حرکت کند ،تا به جایگاه واقعی خود برسد.

گفتنی است که مراسم دیروز با حضور فضل الله پور مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان ،امام جمعه و مسئولان محلی گتوند برگزار شد ، سیدمجید صالحی گزارشی از عملکرد ۲۵ ماهه خود در این مسئولیت ارائه کرد.

بخشدار مرکزی مسجد سلیمان ،مدیر صندوق مهر رضا(صندوق کارآفرینی امید) و دبیر شورای تامین شهرستان مسجد سلیمان از جمله مسئولیت های علی خدری غریبوند سرپرست جدید فرمانداری گتوند می باشد.